    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Date: Thu, 11 Mar 2010 19:07:43 +0100
    <hme4on$4rf$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4b8abcfe$1@news.home.net.pl>
    <2...@b...poznan.pl>
    <hmh07l$mu9$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmjilc$ae4$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmm77h$iup$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmo8pk$ji2$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmonk4$bp2$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmr83r$rh0$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hmrcj3$981$1@inews.gazeta.pl>
    <hmrgis$cej$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hn33b3$qfc$1@inews.gazeta.pl>
    <hn5saq$32t$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hnaist$som$1@inews.gazeta.pl>

    Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:hnaist$som$1@inews.gazeta.pl...
    >W dniu 2010-03-09 17:14, neelix pisze:
    >
    > [...]
    > Jak zwykle nie potrafisz odpowiedzieć tylko rzucasz jakieś nic nie
    > znaczące farmazony.
    >
    > Gdyby przyjąć Twoje rozumienie tego przepisu, robienie więcej niż jednego
    > pasa w danym kierunku było by zupełnie zbędne. Bo nigdy nie można by na
    > niego wjechać.

    Wyprzedzanie, omijanie, skręt w lewo. Wystąp do ministra o zmianę tego
    durnego zapisu. Niech chociaż wytłumaczy o co mu chodziło, bo rzeczywiście
    lewy pas ma być do użytku i niekoniecznie tylko dla popierdzielaczy.

    > [...]
    > Nie wiem gdzie jeździsz samochodem (o ile w ogóle jeździsz bo chyba mało
    > kto jest w stanie to sobie wyobrazić), ale ja częściej spotykam się z
    > normalnie jeżdżącymi niż z chamami. Pomijam kwestię, że Ty akurat o
    > chamstwie nie powinieneś pisać, bo z tego co tu udowadniasz taki styl
    > jazdy jest Ci szczególnie bliski.

    Wystarczy pojeździć po W-wie. Chamów trzeba tępić każdą racjonalną metodą.

    > [...]
    > Gdzie ktoś o czymś takim napisał? Znowu coś sobie wymyśliłeś i z tym
    > dyskutujesz. Pomiędzy zatrzymaniem się, a zdjęciem nogi z gazu tudzież
    > zmianą pasa jest kosmiczna różnica. Kiedyś może to zrozumiesz (warunkiem
    > jest oczywiście wyjechanie na drogę).

    To wreszcie wyjedź.

    > Gdybyś był w 0.01 tak merytoryczny jak owy Palikot, to dało by się z Toba
    > rozmawiać.

    Nie słucham tak prymitywnych prostaków.

    > Owszem. Gdybyś kiedyś wyjechał na drogę poza wioskę gdzie mieszkasz to byś
    > się przekonał. Debile to marginalny procent.

    W stolicy? Hahaha.

    > Bo w przeciwieństwie do Ciebie mają głowę oraz o kilka rzędów wielkości
    > większą kulturę osobistą. To, że tego nie pojmujesz jest na to doskonałym
    > dowodem.

    Właśnie tę kulturę tępię, bo mam dość chamstwa.

    > [...]
    > Oprócz nieznajomości przepisów, nieznajomości zasad, absolutnego braku
    > kultury osobistej, dochodzi jeszcze analfabetyzm wtórny. Zresztą to nie
    > pierwszy post, gdzie to udowodniłeś.

    Udowodniłem, ze jak brak argumentów to wycieczka personalna.
    neelix