  • Data: 2010-03-12 18:44:54
    Temat: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:hnaj20$som$2@inews.gazeta.pl...
    >W dniu 2010-03-09 18:03, neelix pisze:
    > [...]
    > Myślę, że lepiej niż Ty. W końcu w przeciwieństwie do Ciebie zdałem taki
    > egzamin (pomijam, że za pierwszym razem:).

    Długo będziesz się ośmieszać takimi wypowiedziami? Jakaś satysfakcja? Poziom
    rozmowy dzieci z piaskownicy mnie nie interesuje. Dodam tylko, że w ameryce
    biją murzynów.

    > [...]
    > Jedyna nadzieje, że tego egzaminu za szybko nie zdasz. Kolejny cham na
    > drodze, który oprócz siebie nie widzi nikogo innego. Stwarzając tym samym
    > kolosalne zagrożenie dla siebie swoich pasażerów i innych uczestników
    > drogi. Tacy jak Ty to potencjalni mordercy.

    Ciebie na nic więcej nie stać.
    "Chamstwu w życiu należy przeciwstawiać się siłom i godnościom osobistom". I
    to robię. Tępię chamstwo.
    neelix