  • Data: 2010-03-12 15:45:09
    Temat: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-11 19:07, neelix pisze:
    [...]
    > Wyprzedzanie, omijanie, skręt w lewo. Wystąp do ministra o zmianę tego
    > durnego zapisu. Niech chociaż wytłumaczy o co mu chodziło, bo
    > rzeczywiście lewy pas ma być do użytku i niekoniecznie tylko dla
    > popierdzielaczy.

    Przepis jest mądry tylko Ty go kompletnie nie rozumiesz.

    [...]
    > Wystarczy pojeździć po W-wie. Chamów trzeba tępić każdą racjonalną metodą.

    Jeżdżę dość często, i jest to marginalne. Na setki samochodów zdarzają
    się pojedyncze przypadki. Może po prostu nie znasz przepisów i nie
    potrafisz jeździć, stąd takie wrażenie.

    > W stolicy? Hahaha.

    j.w.

    > Właśnie tę kulturę tępię, bo mam dość chamstwa.

    Osobliwa logika.

    > Udowodniłem, ze jak brak argumentów to wycieczka personalna.

    Między stwierdzeniem faktu, a wycieczką jest spora różnica.

    A.