    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Date: Sun, 7 Mar 2010 15:39:44 +0100
    <hme4on$4rf$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4b8abcfe$1@news.home.net.pl>
    <2...@b...poznan.pl>
    <hmh07l$mu9$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmjilc$ae4$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmm77h$iup$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmo8pk$ji2$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmonk4$bp2$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmr83r$rh0$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmtqq2$rol$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    wiadomości news:Xns9D33C52BD2948budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Az mi sie oczy otworzyły ze zdumienia - ty nadal nic nie rozumiesz?
    > Nie chodzi o to, ze ktos mi wjezdza i powoduje koniecznosc ucieczki na
    > lewy
    > pas.
    > Chodzi o to, ze ja widzac kogos wlaczajacego sie z prawej strony, aby mu
    > umozliwic, zjezdzam na lewy, wolny pas.

    I to jest chore.

    > czyli według ciebie jadac samochodem nie nalezy sie spodziewac, ze
    > samochód
    > przede mna zacznie hamowac. Ciekawe...

    Bez powodu? Dla wpuszczenia jakiegoś patafiana z podporządkowanej?
    Powodowanie zagrożenia jest niedopuszczalne.

    > No, no. Poza skrzyzowaniami jak ktos przede mna zahamuje, to wale wniego,
    > bo wykonał nieuzasadnione hamowanie.
    > A to, ze jadac w korku hamowanie nastepuje 100metrów przed skrzyzowaniem
    > juz bajka dla dzieci.

    Jak się zagapisz to walniesz durnia, a wina wiadomo czyja.

    > No, no - na pewno wkuwali testy.
    > Przede gzaminami ludzie tez wkuwaja. I tez nie zdaja.
    > I temu sie akurat dziwie. Ale to nie ma nic wspolnego ze znajomoscia
    > przepisów potrzebnych do bezpiecznego poruszania sie.

    Ograniczona/ulatniająca się wiedza to duże zagrożenie, bo jest jazda na
    pałę.

    > Liczby nie sa precyzyjne to mało powiedziane. W testach prawidłowy wynik
    > dla hamowania z 50km/h to było okolo 50 metrów...

    30m na suchym, ale to tylko odpowiedzi testowe na okoliczność egzaminu.

    > ale czego to dowodzi. Ilu widzisz tych nieprawidłowych holujacych? Ja w
    > ostatnich dwóch tygodniach jednego i akurat był oznaczony prawidłowo.

    Prawie każdy zespół jest źle oznakowany. Rzadko kiedy trójkąt jest z lewj
    strony pojazdu. Bardzo rzadko linka ma chorągiewkę, chociaż ostatnio widuję
    w handlu linki z kawałkiem plastiku robiącego za chorągiewkę, itp, itd.
    Jeden holowany miał włączone mijania i ledwo już migające awaryjne.

    > CZyli twoje kłamstwo pod tytułem *NIKT* nie czyta, nie jest kłamstwem, bo
    > pokazałem za mało osób ktore czytaja. Ciekawe...

    Wyjątek tylko potwierdza regułę.

    > ale ty postulowałes, ze 50% powinna miec zabrane od razu. A pozostałe 49%
    > najblizszym czasie...

    I nie będzie żadnej krzywdy tylko sprawiedliwość.
    neelix