    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Date: Sat, 6 Mar 2010 18:28:51 +0000 (UTC)
    <hme4on$4rf$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4b8abcfe$1@news.home.net.pl>
    <2...@b...poznan.pl>
    <hmh07l$mu9$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmjilc$ae4$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmm77h$iup$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmo8pk$ji2$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmonk4$bp2$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmr83r$rh0$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmtqq2$rol$1@nemesis.news.neostrada.pl>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > A dlaczego ktoś wjeżdża na prawy tak, że zmusza do zjazdu na lewy? Nie
    > potrafi dać w palnik to niech nie wjeżdżą. Kiedyś mi mercem wyjechał i
    > jechał ok.40.

    Az mi sie oczy otworzyły ze zdumienia - ty nadal nic nie rozumiesz?
    Nie chodzi o to, ze ktos mi wjezdza i powoduje koniecznosc ucieczki na lewy
    pas.
    Chodzi o to, ze ja widzac kogos wlaczajacego sie z prawej strony, aby mu to
    umozliwic, zjezdzam na lewy, wolny pas.

    > O takim mówię. Czyje szczęście, bo na pewno nie jego i innej ofiary
    > kulturalniaka.

    czyli według ciebie jadac samochodem nie nalezy sie spodziewac, ze samochód
    przede mna zacznie hamowac. Ciekawe...

    > Skrzyżowanie to szczególna ostrożność z definicji. Nieuzasadnione
    > hamowanie w celu wpuszczania to niespodziewane zagrożenie.

    No, no. Poza skrzyzowaniami jak ktos przede mna zahamuje, to wale wniego,
    bo wykonał nieuzasadnione hamowanie.
    A to, ze jadac w korku hamowanie nastepuje 100metrów przed skrzyzowaniem to
    juz bajka dla dzieci.

    > A wiesz, że ta wiedza jest jeszcze gorsza? Do testu musieli się jakoś
    > przygotować. Do jazdy nie trzeba.

    No, no - na pewno wkuwali testy.
    Przede gzaminami ludzie tez wkuwaja. I tez nie zdaja.
    I temu sie akurat dziwie. Ale to nie ma nic wspolnego ze znajomoscia
    przepisów potrzebnych do bezpiecznego poruszania sie.

    > Gorsze są zagadnienia medyczne. Świadomość dłuższej drogi hamowania
    > jest potrzebna, chociaż liczby nie są precyzyjne.

    Liczby nie sa precyzyjne to mało powiedziane. W testach prawidłowy wynik
    dla hamowania z 50km/h to było okolo 50 metrów...

    > Zakładając brak
    > autostrad zauważ ilu zachowuje się prawidłowo podczas holowania po
    > zwykłych drogach. Tylko nieliczni. Zaczyna się od oznakowania, a
    > kończy na niewłaściwej prędkości. Nawet sygnalizator jest
    > niezrozumiały. Tak że ma to dużo wspólnego z poruszaniem się po
    > drogach.

    ale czego to dowodzi. Ilu widzisz tych nieprawidłowych holujacych? Ja w
    ostatnich dwóch tygodniach jednego i akurat był oznaczony prawidłowo.

    > Nie. pms to za mało. Moi koledzy nie zaglądają do przepisów. Jak
    > jeżdżą zawodowi to widać-nóż otwiera się w kieszeni. Wczoraj jeden
    > ledwo za mną wyhamował, a dojeżdżaliśmy do światel i zapaliło się
    > żółte. Dobrze, że prędkość była nieduża, bo by mi tył skasował. Znam
    > kierowcę autobusu. Totalny ignorant począwszy od zasad oznakowania
    > pojazdu, a na postoju skończywszy.

    CZyli twoje kłamstwo pod tytułem *NIKT* nie czyta, nie jest kłamstwem, bo
    pokazałem za mało osób ktore czytaja. Ciekawe...

    > 99% świadomie lub nie codziennie łamie jakieś przepisy. PJ zabierają
    > wyjątkowym pechowcom.

    ale ty postulowałes, ze 50% powinna miec zabrane od razu. A pozostałe 49% w
    najblizszym czasie...