    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Date: Thu, 4 Mar 2010 18:04:12 +0100

    wiadomości news:Xns9D3183E3010BDbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > jak wjezdza ci 5 buraków - znaczy ze nie umiesz jezdzic i zostawiasz za
    > duzo miejsca.

    Będziesz się kopał z 15-letnim volksem mając nowe auto??? To się kop.
    Ostatnio jechaliśmy w korku i dziadek(tu znowu rej. WE, ale wiek powinien
    wskazywać na rozum) usiłował wjechać z podporządkowanej spod znaku A-6d
    przez wysepkę, od której odchodziło jeszcze kilka m ciągłej. Uparł się i
    koniec. Pokazałem mu, ze nie może bo ciągła, to innemu się wpieprzył lub
    znalazł się taki kulturalny jak Ty. A jak się pluł. On chciał zawrócić z
    lewego pasa i uznał, że musi zjechać już, natychmiast. Mógł to zrobić za
    ciągłą, bo miał jeszcze kilkadziesiąt m. Tak to właśnie rozbestwia Twoja
    "kultura".
    neelix