eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?

  • 51. Data: 2014-04-09 23:10:13
    Temat: Re: wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup
    >Z jego koneksjami, to się dziwię, że go jeszcze w ogóle nie
    >przeprosili. I ci niedoszli postrzeleni i policja z prokuraturą.
    >Czytaj i płacz:
    >http://niezalezna.pl/53908-ujawniamy-byly-wiceminis
    ter-zbigniew-r-koordynator-sieci-nadzorowanej-przez-
    tuska

    Ale on z PIS :-)

    >Ciekawe czy po takiej akcji zabierają pozwolenie na broń?
    >Normalnemu ziomkowi, to by pewnie zabrali, a tu?

    Niby powinni, ale skoro strzelal, to moze byly wazne powody, i
    uzasadnialy poscig po pijaku :-)

    J.

  • 52. Data: 2014-04-10 10:02:55
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-04-09 22:56, Użytkownik J.F napisał:
    > Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości grup

    > Mowisz ?
    > Jakos nie bardzo chce mi sie wierzyc w taka podwojna moralnosc sedziow
    > na codzien albo skutecznosc adwokatow, szczegolnie czytajac publikowane
    > wyroki, gdzie zawiasy i zakaz prowadzenia padaja gesto.
    > KK znaja juz wszyscy i sad sie musi troche napocic aby PJ nie zabrac.
    >
    > http://orzeczenia.wroclaw-krzyki.sr.gov.pl/content/$
    N/155025450001006_II_K_000702_2012_Uz_2012-10-25_002

    > temu na adwokata zabraklo, czy chore dziecko bylo niewystarczajacym
    > powodem ze odsiadke w zawiasach dostal ?
    >
    > Natomiast pozniej ... tu sie adwokat przydal, choc przypadek taki
    > graniczny ...
    > http://orzeczenia.wroclaw-krzyki.sr.gov.pl/content/$
    N/155025450001006_II_K_000542_2012_Uz_2013-01-10_003

    > No i tego pocenia u sadu tez cos nie widac :-)
    >
    > Hm, moze i ci adwokaci skuteczni ... ale cos mi sie widzi ze to raczej
    > statystyka - w samochodzie nie widac ze prowadzi pijany, kontrola jest
    > raczej przypadkowa, a wielu orzeczonych zakazow przestrzega.
    > Zygzakujacego rowerzyste widac i wystarczy ze lokalni policjanci dwa
    > razy trafia miedzy sklepem a domem ...
    >
    > J.
    >
    > P.S.
    > http://orzeczenia.wroclaw-krzyki.sr.gov.pl/content/$
    N/155025450003506_VII_K_000084_2013_Uz_2013-04-08_00
    1

    > tu sad potraktowal lagodnie, ale o zawiasach nie zapomnial.
    > Ciekawe coz to za samochod na litere J, odpowiedni dla biednego
    > obywatela :-)
    > I zwroccie uwage jak do zatrzymania doszlo - uczynni sa wsrod nas :-)

    Ja nie twierdzę ze wszystkim adwokat potrafi uratować wolność
    i PJ, ale takie przypadki były tu opisywane więc nie zaprzeczysz
    że były.
    Co do statystyki to właśnie na rowerzystach poprawiały sobie
    statystyki wszelakie wiejskie i gminne komendy. W mieście
    na wódkę pojadę komunikacją miejską lub taksówką, na wiosce
    nie ma komunikacji do sąsiedniej wioski. Więc jadą rowerami.

    Pozdrawiam

  • 53. Data: 2014-04-10 11:51:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Wednesday, April 9, 2014, 10:56:40 PM, you wrote:

    [...]

> [...]
    > obywatela :-)
    > I zwroccie uwage jak do zatrzymania doszlo - uczynni sa wsrod nas :-)

    ,,pracuje w P.Z.Ł." Polski Związek Łowiecki? Oni się tak wzajemnie
    nienawidzą, że nie zdziwiłbym się, gdyby to zgłaszający sam go upił i
    za kółko wsadził.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 54. Data: 2014-04-10 17:02:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > Nie, to działa inaczej.
    > Jak kogoś stać na samochód to przeważnie stać go też na adwokata.

    Zwłaszcza, jak samochód tańszy niż rower, to na pewno to działa w ten
    sposób.

  • 55. Data: 2014-04-10 17:04:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:n0cbk9p8vv932go702dp9qqfc56mljf2eq@4ax.
    com...

    No to właśnie chodzi o to aby się nie piło, jak chce się jechać.

  • 56. Data: 2014-04-10 17:08:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > W takim samym stopniu, jak np. rządy krajów które określiły dopuszczalną
    > zawartośc alkoholu we krwi kierowcy na 0,5...

    Niektóre rządy też nakazały świecić w dzień, więc to słaby argument.

    > Chodzi o praktykę

    Wywalanie się to właśnie praktyka.

    > Wyszło szydło z worka ze nie o bezpieczenstwo chodzi...

    Oczywiście że chodzi o bezpieczeństwo i oczywiście że akurat mnie nie chodzi
    o bezpieczeństwo nawalonego ochleja, tylko tych którzy mogą mieć przez niego
    kłopoty.

    > Bronię tylko i wyłącznie zdrowego rozsądku.

    Nie - bronisz swojego pociągu do ochlejstwa i prawa do niego, pewnie jeszcze
    uważasz, że picie to coś normalnego.

  • 57. Data: 2014-04-10 17:09:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Truzim!

    Jasne, więc nie pisz o sobie w ten sposób.

  • 58. Data: 2014-04-10 17:09:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Widze ze masz duze doświadczenie. Moze w złym towarzystwie sie obracasz.

    Fakt, wyjeżdżam na polskie drogi, a tam takich na pęczki.

  • 59. Data: 2014-04-10 17:12:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Ale przy okazji swietnie demonstruje ze
    > a) zwiekszanie kar nie zmniejsza przestepczosci,
    > b) z wodka zaden kodeks nie wygra :-)

    I dlatego powinna wygrać natychmiastowa konfiskata i prasowanie roweru, w
    końcu (po paru prasowaniach) by zrozumiał, że jak pojedzie chlać na rowerze,
    to będzie musiał kupić następny, zamiast przechlać tą kasę.
    Kilkanaście batów, też by szybko otrzeźwiało.
    Do więzień takiego bydła faktycznie szkoda pakować, bo to za drogo kosztuje.

    A ja słyszałem o takich, co to specjalnie jeździli przy policji po pijaku,
    żeby obniżyć koszty opalania zimą - w więźniu pali państwo.

  • 60. Data: 2014-04-10 18:35:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Niektóre rządy też nakazały świecić w dzień, więc to słaby argument.

    No i? To w jakiś sposób pogorszyło bezpieczenstow na drogach?
    Chodzi bardziej o to, ze tam gdzie limitem jest 0,5 jakos nie słychać o
    tym, zeby kierowcy masowo powodowali wypadki. Wiec 0,5 to całkiem rozsadny
    próg.

    > Wywalanie się to właśnie praktyka.

    Masz na ten temat jakas statystykę?

    > Oczywiście że chodzi o bezpieczeństwo i oczywiście że akurat mnie nie
    > chodzi o bezpieczeństwo nawalonego ochleja, tylko tych którzy mogą
    > mieć przez niego kłopoty.

    Ewentualna strata czasu to nie jest jakis wielki kłopot w stosunku do
    niedogodnosci jakie powodował ten głupkowaty przepis.

    > Nie - bronisz swojego pociągu do ochlejstwa i prawa do niego, pewnie
    > jeszcze uważasz, że picie to coś normalnego.

    Typowy internetowy troll. Nic o mnie nie wiesz ale nie przeszkadza ci to
    wygłaszać tego typu opinii.
    I tak - uważam, ze wypicie piwka to coś zupełnie normalnego.