eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?

  • 61. Data: 2014-04-10 18:35:43
    Temat: Re: wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Jasne, więc nie pisz o sobie w ten sposób.

    Po raz kolejny grzecznie podkresle - jestes internetowym chamem.
    Zeby ci uzmysłowić, jak bardzo się mylisz, powiem tylko ze ostatni raz
    cokolwiek alkoholowego wypiłem w sylwestra. Nie dlatego ze unikam, dlatego
    ze nie było okazji.
    Ale pomimo tego nie uwazam, aby w piwku czy lampce wina było cokolwiek
    złego.

    Nie wierze ze dyskutuje o tym, ze alkohol jest dla ludzi...

  • 62. Data: 2014-04-10 18:35:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > I dlatego powinna wygrać natychmiastowa konfiskata i prasowanie
    > roweru, w końcu (po paru prasowaniach) by zrozumiał, że jak pojedzie
    > chlać na rowerze, to będzie musiał kupić następny, zamiast przechlać
    > tą kasę. Kilkanaście batów, też by szybko otrzeźwiało.

    Dlatego bo?
    Ludzie nie stosowali sie do debilnego przepisu to tym gorzej dla ludzi i
    karac bardziej w mysl tej samej głupiej zasady?
    toz nie ma nic głupszego niz brnąc dalej w bzdurny przepis i karac za
    zavhowania ktore nie przynosza szkody.
    Jedzie ktos majac 1,5%%. Jedzie i sie zatacza. Powoduje NIEBEZPIECZENSTWO -
    pełna zgoda - prasuj, batuj, cokolwiek wymyslisz.
    Ale nie dla samej zasady!

    > Do więzień takiego bydła faktycznie szkoda pakować, bo to za drogo
    > kosztuje.

    Stosując Twoja nomenklature - zebys zrozumiał: sam jestes bydło.

    > A ja słyszałem o takich, co to specjalnie jeździli przy policji po
    > pijaku, żeby obniżyć koszty opalania zimą - w więźniu pali państwo.

    Sam widzisz, jaki to głupi przepis...

  • 63. Data: 2014-04-10 18:35:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Fakt, wyjeżdżam na polskie drogi, a tam takich na pęczki.

    Ciekawe gdzie jeździsz...
    Chyba po własnym ogródku...

  • 64. Data: 2014-04-10 18:56:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Po raz kolejny grzecznie podkresle - jestes

    Nie zmieniaj tematu, rozmawiamy o ochlejach, czyli również o tych co bronią
    ochlejstwa.
    TYLKO i WYŁĄCZNIE o nich.

  • 65. Data: 2014-04-10 19:01:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > No i? To w jakiś sposób pogorszyło bezpieczenstow na drogach?

    Oczywiście, ilość samochodów jadących w deszczu czy w ciemności bez
    sprawnych żarówek, jako że przepaliły się bez sensu świecąc w dzień, wzrosła
    gigantycznie.

    Zresztą chyba pomyliłeś grupy - ta jest o samochodach, a nie o jakimś
    bzdurnym bezpieczeństwie.

    > Chodzi bardziej o to, ze tam gdzie limitem jest 0,5 jakos nie słychać o
    > tym, zeby kierowcy masowo powodowali wypadki.

    Starasz się nie zrozumieć co się do Ciebie pisze, czy jesteś zbyt tępy żeby
    to pojąć?

    Ostatni raz - problemem nie jest to czy ktoś spowoduje wypadek mając 0,2
    promila, tylko że JAKIEKOLWIEK przyzwolenie na jazdę pod wpływem, zachęca do
    jazdy po alkoholu W OGÓLE, a niebezpieczny jest TYPOWY dla alkoholu brak
    możliwość realnej oceny kiedy jeszcze można a kiedy nie.
    Dlatego JEDYNYM lekarstwem jest zasada nie używania alokoholi W OGÓLE przed
    jazdą.

    Paniał?
    Jeśli nie, to czytaj w kółko to tak długo aż pojmiesz.
    EOD

  • 66. Data: 2014-04-10 19:03:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > wyjeżdżam na polskie drogi, a tam takich na pęczki.
    >>
    > Ciekawe gdzie jeździsz...

    Powyżej masz napisane, też było za trudne do zrozumienia?

    > Chyba po własnym ogródku...

    Jakoś w moim ogródku żaden ochlej jeszcze we mnie nie wjechał.
    W przeciwieństwie do polskich publicznych dróg.

  • 67. Data: 2014-04-10 20:00:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Powyżej masz napisane, też było za trudne do zrozumienia?

    Na polskich drogach ja tego nie widuję, wiec zakładam, ze znowu coś
    pomyliłes.

    > Jakoś w moim ogródku żaden ochlej jeszcze we mnie nie wjechał.
    > W przeciwieństwie do polskich publicznych dróg.

    Nawet jeżeli miałes takiego pecha to jednak zapewne nic ci się nie stało.
    A jak rowezysta? Zginał?
    Jednak we mnie nikt nie wjechał po piwku rowerem, wiec gdyby wyciągał
    wnioski w ten sam sposób, to musiałbym miec dokładnie odwrotne od Twoich.
    Pewnie dlatego należałoby jednak robić to troche inaczej, opierając się np.
    na statystykach.

  • 68. Data: 2014-04-10 20:00:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Oczywiście, ilość samochodów jadących w deszczu czy w ciemności bez
    > sprawnych żarówek, jako że przepaliły się bez sensu świecąc w dzień,
    > wzrosła gigantycznie.

    To juz sobie jaja robisz teraz.
    Ani nie wzrosła anie nie przełożyło się to na niebezpieczenstwo.
    Przypominam, ze zarówki są elementem eksploatacyjnym, przeważnie dośćłatwo
    wymienialnym.

    > Starasz się nie zrozumieć co się do Ciebie pisze, czy jesteś zbyt tępy
    > żeby to pojąć?

    Od dziś na taki argument będe odpowiadał w prostych zołnierskich słowach,
    bo chyba tylko tak do ciebie dociera.
    Cham i debil z Ciebie.

> [...]
    > przed jazdą.
    >
    > Paniał?
    > Jeśli nie, to czytaj w kółko to tak długo aż pojmiesz.

    To jest jakis Twój wewnetrz problem z którym niewątpliwie musisz sobie
    proadzić.
    Ale nie staraj sie za to utrudniać zycia tym, ktorzy takich problemów ze
    sobą nie mają.
    A juz zwłaszcza sposobami ktore jak pokazała praktyka, nie działają.

  • 69. Data: 2014-04-10 20:00:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Nie zmieniaj tematu, rozmawiamy o ochlejach, czyli również o tych co
    > bronią ochlejstwa.
    > TYLKO i WYŁĄCZNIE o nich.

    To o czym rozmawiamy staje się nieważne, w momencie kiedy Twoim koronnym
    argumentem jest twierdzenie, ze jestem ochlejem.
    O czym chcesz dyskutować w takiej atmosferze?

  • 70. Data: 2014-04-10 20:08:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-04-10 17:02, Użytkownik Cavallino napisał:

    > Zwłaszcza, jak samochód tańszy niż rower, to na pewno to działa w ten
    > sposób.

    Sugerujesz że osadzone pijaczki jeździły rowerami wartymi
    kilka tysięcy ? Naprawdę ?
    A zdajesz sobie sprawę z kosztów jakie trzeba ponieść za posiadanie
    i ubezpieczenie auta a jakie roweru ?