eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ? › Re: wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine
    z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
    Date: Thu, 10 Apr 2014 10:02:55 +0200

    Dnia 2014-04-09 22:56, Użytkownik J.F napisał:
    > Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości grup

    > Mowisz ?
    > Jakos nie bardzo chce mi sie wierzyc w taka podwojna moralnosc sedziow
    > na codzien albo skutecznosc adwokatow, szczegolnie czytajac publikowane
    > wyroki, gdzie zawiasy i zakaz prowadzenia padaja gesto.
    > KK znaja juz wszyscy i sad sie musi troche napocic aby PJ nie zabrac.
    >
    > http://orzeczenia.wroclaw-krzyki.sr.gov.pl/content/$
    N/155025450001006_II_K_000702_2012_Uz_2012-10-25_002

    > temu na adwokata zabraklo, czy chore dziecko bylo niewystarczajacym
    > powodem ze odsiadke w zawiasach dostal ?
    >
    > Natomiast pozniej ... tu sie adwokat przydal, choc przypadek taki
    > graniczny ...
    > http://orzeczenia.wroclaw-krzyki.sr.gov.pl/content/$
    N/155025450001006_II_K_000542_2012_Uz_2013-01-10_003

    > No i tego pocenia u sadu tez cos nie widac :-)
    >
    > Hm, moze i ci adwokaci skuteczni ... ale cos mi sie widzi ze to raczej
    > statystyka - w samochodzie nie widac ze prowadzi pijany, kontrola jest
    > raczej przypadkowa, a wielu orzeczonych zakazow przestrzega.
    > Zygzakujacego rowerzyste widac i wystarczy ze lokalni policjanci dwa
    > razy trafia miedzy sklepem a domem ...
    >
    > J.
    >
    > P.S.
    > http://orzeczenia.wroclaw-krzyki.sr.gov.pl/content/$
    N/155025450003506_VII_K_000084_2013_Uz_2013-04-08_00
    1

    > tu sad potraktowal lagodnie, ale o zawiasach nie zapomnial.
    > Ciekawe coz to za samochod na litere J, odpowiedni dla biednego
    > obywatela :-)
    > I zwroccie uwage jak do zatrzymania doszlo - uczynni sa wsrod nas :-)

    Ja nie twierdzę ze wszystkim adwokat potrafi uratować wolność
    i PJ, ale takie przypadki były tu opisywane więc nie zaprzeczysz
    że były.
    Co do statystyki to właśnie na rowerzystach poprawiały sobie
    statystyki wszelakie wiejskie i gminne komendy. W mieście
    na wódkę pojadę komunikacją miejską lub taksówką, na wiosce
    nie ma komunikacji do sąsiedniej wioski. Więc jadą rowerami.