eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?

  • 181. Data: 2014-04-21 23:03:23
    Temat: Re: wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 20.04.2014 22:01, Shrek pisze:

    > 2006-2011 - Pijani roweranci spowodowali 1 (jeden) zgon u osób
    > postronnych. Jak chcesz to ci jutro znajdę - żródło GDDKiA

    A u osób nie-postronnych?

  • 182. Data: 2014-04-21 23:10:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 20.04.2014 22:06, Shrek pisze:

    > https://www.gddkia.gov.pl/userfiles/articles/i/infra
    struktura-rowerowa_3000/zdarzenia_rowerowe_2008_2011
    .pdf

    > Strona 36. Są zresztą inne ciekawe dane - jak na przykład że większość
    > sprawców wypadków z udziałem rowrzystów to kierowcy - mimo, że posiadają
    > PJ i teoretycznie znają przepisy, a rowerzyści żadnej weryfikacji pod
    > tym kątem nie przechodzą.

    Hmmm... Policzmy... 2011.

    Liczba zdarzeń z rowerzystami pod wpływem: 815.
    W tym z rowerzystami jako winnymi zdarzenia: 635.

    Nasuwają się dwa pytania:
    1. czy wiesz, co oznacza słowo "większość"? (180 jest zauważalnie
    mniejsze od 635)
    2. 635 zdarzeń z winy pijanych rowerzystów w tym 12 zgonów to wg ciebie
    "brak zagrożenia"? Ile masz osób w najbliższe rodzinie? Będzie ze 12?
    Jakby nagle zginęły, to uznasz, że "nic się nie stało"?

  • 183. Data: 2014-04-21 23:13:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 21.04.2014 00:00, Budzik pisze:

    > Teoretyk...

    Z zakresu fizyki jądrowej też jestem teoretyk, ale chyba nie zdziwisz
    się, jak wyrażę wielki entuzjazm dla zakazu swobodnych (dla każdego
    obywatela) prób zestrzelania dwóch lekko podkrytycznych mas uranu?

    > Powaznie? Tyle razy były przytaczane i akurat tym razem weźmiesz je pod
    > uwage?

    12 zgonów i 635 zdarzeń to dla ciebie "brak zagrożenia"?

    A ile zostało niewykrytych, ilu unikniętych w ostatniej chwili...

  • 184. Data: 2014-04-21 23:16:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 21.04.2014 15:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik RoMan Mandziejewicz r...@p...pl.invalid ...

    > No zobacz... Fakty faktami a Roman swoje...

    Wiesz, może dla ciebie przejechać pijaka na jezdni to jak splunąć,
    jeździsz pancerką więc i sobie krzywdy nie zrobisz, a dodatkowo masz
    takie plecy, że nawet na pół godziny nie zostaniesz zatrzymany przez
    policję i nie będziesz musiał się szwendać po sądach i udowadniać, że
    nie jesteś wielbłądem.

    Ale normalny człowiek nie ma tak dobrze.

  • 185. Data: 2014-04-21 23:21:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > W Twoim mneimaniu.
    > A praktyka pokazuje coś dokładnie innego.

    Może praktyka w twoim matrixie. W realnym świecie nie jest tak pięknie.

    > Ano.

    Czyli nie był pod wpływem alkoholu.

    > Co jest rzadkim problemem?
    > Niebezpieczesntwo wywołane zmeczeniem?

    Niebezpieczne zmęczenie u osób jeżdżących pojazdami niewymagającymi
    rejestratora.

    > Dlaczego tak uwazasz?
    > I co rozumiesz przez okreslenie "ciezarówka"? Takie przykładowo Ducato?

    Poza ciężarówkami a samochodami osobowymi jest trochę różnych pojazdów i
    niektóre z nich też mogą wymagać rejestratora.

    [ciach]

    > A jak bedzie spał trzezwy?

    Takie pytanie zadajesz na trzeźwo?

    > Wrażenie mocy? Nie wiem o jakich uzywkach mówisz.

    Wrażenie mocy alkoholu. Coś może na podstawie smaku wydawać się mniej
    procentowe niż jest w rzeczywistości.

  • 186. Data: 2014-04-22 00:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...com ...

> [...]
    > nie jesteś wielbłądem.
    >
    > Ale normalny człowiek nie ma tak dobrze.

    I znowu demagogia. Nie, nie mam ani tak dobrze, ani inaczej niż normalny
    człowiek.

  • 187. Data: 2014-04-22 00:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > się, jak wyrażę wielki entuzjazm dla zakazu swobodnych (dla każdego
    > obywatela) prób zestrzelania dwóch lekko podkrytycznych mas uranu?

    Ale jednoczesnie bardzo się sprzeciwie wymogom, aby w elektrowni jądrowej
    pracowali ludzie ponizej 1,8 metra bo gdzies tam kiedys był nizszy strop i
    pracownik o wzroscie 1,9 metra rozbił sobie głowę.

    > 12 zgonów i 635 zdarzeń to dla ciebie "brak zagrożenia"?

    Ale tylko 1 poza samymi rowerzystami.
    Ale nawet 12 jest pomijalne.

    > A ile zostało niewykrytych, ilu unikniętych w ostatniej chwili...

    Jak we wszystkich dziedzinach zycia.
    Ile razy grając, tylko szczęściu zawdzięczam nie skrecenie kostki to nawet
    nie wspomnę.

  • 188. Data: 2014-04-22 00:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...com ...

    > w tym 12 zgonów to wg ciebie
    > "brak zagrożenia"? Ile masz osób w najbliższe rodzinie? Będzie ze 12?
    > Jakby nagle zginęły, to uznasz, że "nic się nie stało"?

    12 osób to niestety jest pomijalna ilosc w kontekscie ruchu drogowego i
    całego mechanizmu który wprowadzono, aby tym 12 zgonom zapobiec.

    Ale nie wiem skąd wziąłeś tych 12?
    Tabela 18. Liczba i odsetek innych uczestników ruchu poszkodowanych w
    wypadkach spowodowanych przez rowerzystów w latach 2008-2011.
    Ofiar zabitych
    2008 2
    2009 3
    2010 1
    2011 1

    Aha, juz wiem... Piszesz o rowerzystach.
    Czyli koronny argument, że rowerzysci powoduja ogromne zagrozenie w
    stosunku do innych uczestników ruchu juz upadł?
    Teraz martwisz się o rowerzystów?

  • 189. Data: 2014-04-22 00:33:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...com ...

    > Może praktyka w twoim matrixie. W realnym świecie nie jest tak pięknie.

    Przy czym sam przytaczasz statystyki, ze jest odwrotnie...

    > Czyli nie był pod wpływem alkoholu.

    W stopniu powodującym zachwianie...

    > Niebezpieczne zmęczenie u osób jeżdżących pojazdami niewymagającymi
    > rejestratora.

    Skąd takie dane?
    Znam wiele osób, które zeznają, że wielokrotnie jada na tyle zmeczone, ze
    czuja sie jak po alkoholu. I to do tego stopnia, ze zatrzymują się i spią
    przy drodze.

    > Poza ciężarówkami a samochodami osobowymi jest trochę różnych pojazdów i
    > niektóre z nich też mogą wymagać rejestratora.

    No to pytam: takie ducato?
    I skad rozróznie ze kierowcy ciezarówek z rejestratorami jezdza zmeczeni i
    pozostali juz nie?

    > [ciach]

    > Takie pytanie zadajesz na trzeźwo?

    Takie odpowiedzi będace zresztą pytaniem zadajesz na trzeźwo?

  • 190. Data: 2014-04-22 05:54:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-04-21 23:10, Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    >
    > Nasuwają się dwa pytania:
    > 1. czy wiesz, co oznacza słowo "większość"? (180 jest zauważalnie

    "Tymczasem rowerzyści są sprawcami mniej niż połowy zdarzeń drogowych
    ze swoim udziałem. Co więcej, udział takich zdarzeń systematycznie maleje26
    -
    z około 50% w latach 2006-2008 do 44% w roku 2011 (łącznie sprawstwo
    i współsprawstwo)"

    > 2. 635 zdarzeń z winy pijanych rowerzystów w tym 12 zgonów to wg ciebie
    > "brak zagrożenia"?

    "Brak zagrożenia dla innych" - tak.

    > Ile masz osób w najbliższe rodzinie? Będzie ze 12?
    > Jakby nagle zginęły, to uznasz, że "nic się nie stało"?

    A jakby nagle udławiły się solniczką?

    Shrek.