eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?Re: wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine
    z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
    Date: Tue, 22 Apr 2014 05:54:29 +0200
    <lj16gb$1i7$2@node2.news.atman.pl> <lj192t$er6$1@node1.news.atman.pl>
    <lj19c3$f4p$1@node1.news.atman.pl> <lj41g7$o54$1@node2.news.atman.pl>

    On 2014-04-21 23:10, Andrzej Lawa wrote:
> [...]
    struktura-rowerowa_3000/zdarzenia_rowerowe_2008_2011
    .pdf

    > Hmmm... Policzmy... 2011.
    >
    > Liczba zdarzeń z rowerzystami pod wpływem: 815.
    > W tym z rowerzystami jako winnymi zdarzenia: 635.
    >
    > Nasuwają się dwa pytania:
    > 1. czy wiesz, co oznacza słowo "większość"? (180 jest zauważalnie
    > mniejsze od 635)

    "Tymczasem rowerzyści są sprawcami mniej niż połowy zdarzeń drogowych
    ze swoim udziałem. Co więcej, udział takich zdarzeń systematycznie maleje26
    -
    z około 50% w latach 2006-2008 do 44% w roku 2011 (łącznie sprawstwo
    i współsprawstwo)"

    > 2. 635 zdarzeń z winy pijanych rowerzystów w tym 12 zgonów to wg ciebie
    > "brak zagrożenia"?

    "Brak zagrożenia dla innych" - tak.

    > Ile masz osób w najbliższe rodzinie? Będzie ze 12?
    > Jakby nagle zginęły, to uznasz, że "nic się nie stało"?

    A jakby nagle udławiły się solniczką?

    Shrek.