eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?Re: wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine
    z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
    Date: Mon, 21 Apr 2014 22:00:49 +0000 (UTC)
    <X...@1...0.0.1>
    <lj41lj$o91$1@node2.news.atman.pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...com ...

    > Z zakresu fizyki jądrowej też jestem teoretyk, ale chyba nie zdziwisz
    > się, jak wyrażę wielki entuzjazm dla zakazu swobodnych (dla każdego
    > obywatela) prób zestrzelania dwóch lekko podkrytycznych mas uranu?

    Ale jednoczesnie bardzo się sprzeciwie wymogom, aby w elektrowni jądrowej
    pracowali ludzie ponizej 1,8 metra bo gdzies tam kiedys był nizszy strop i
    pracownik o wzroscie 1,9 metra rozbił sobie głowę.

    > 12 zgonów i 635 zdarzeń to dla ciebie "brak zagrożenia"?

    Ale tylko 1 poza samymi rowerzystami.
    Ale nawet 12 jest pomijalne.

    > A ile zostało niewykrytych, ilu unikniętych w ostatniej chwili...

    Jak we wszystkich dziedzinach zycia.
    Ile razy grając, tylko szczęściu zawdzięczam nie skrecenie kostki to nawet
    nie wspomnę.