eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?

  • 141. Data: 2014-04-17 13:21:22
    Temat: Re: wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-12 18:33, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Oczywiście.
    > Task samo jak taki wypadek może spowodować spadający liśc.
    > Dlatego rozsądne rozmowy na takie tematy opierają się na statystyce i
    > prawdopodobienstwie takich zdarzen a nie na opisach pojedynczych przypadków
    > kiedy gdzies być może coś takiego się zdarzyło.

    Tylko szkoda że takie statystyki głównie opierają się na tezach pisanych
    palcem na wodzie, czyli nad wyraz wyolbrzymionym zagrożeniu na drodze za
    sprawą kierowców po kieliszku.
    Ja powiem jak to osobiście widzę z punktu widzenia kierowcy z około 30to
    letnim stażem: Po pierwsze wycinka tych olbrzymich drzew rosnących na
    poboczach dróg, po drugie - nie dopuszczać do ruchu drogowego osób które
    nie znają zasad poruszania się po owych drogach (cyklistów itd) , a
    dopiero na trzecim miejscu stawiałbym na zagrożenie kierowców po dwu
    piwach, czy jabolu..

  • 142. Data: 2014-04-17 13:22:09
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-12 14:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Mniej wiecej taki sam jak to, że dla pilotów boeinga są inne wymagania niz
    > dla kierowcy.
    > Inne niebezpieczenstwo, inna masa, inne predkosci.

    Czyli jeżdżący wężykiem, od jednej strony drogi do drugiej powinien być
    inaczej traktowany przez odpowiednie organa niż kierowca auta który robi
    to samo?

  • 143. Data: 2014-04-17 13:22:43
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-12 18:33, Budzik pisze:
    > Użytkownik jerzu t...@i...pl ...

    > Powtórze: inne niebezpieczenstwo, inna masa, inne predkosci...

    Kombinujesz trochę jak koń pod górkę. ;-)

  • 144. Data: 2014-04-17 13:23:02
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-12 17:32, Shrek pisze:

    > Nawet dwa:
    >
    > Zasada zachowania energii.
    >
    > Statystyka - pijani rowerzyści w ciągu bodajże 5 lata zabili jedną
    > osobę postronną - bardziej od nich są zapewne niebezpieczne wykałaczki
    > - chcesz puszkować ludzi za posiadanie wykałaczek?
    >
    > Shrek.

    Co ma energia wspólnego z stwarzaniem zagrożeń w ruchu drogowym?

    Czy te statystyki uwzględniają wszystkie wypadki które zaistniały za
    sprawą cyklistów?

    Pozwól że Twoje pytanie pozostawię bez komentarza.

  • 145. Data: 2014-04-17 13:23:14
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-13 19:24, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > To mówiłem ...
    >
    > Wraca pieszy po wsi do domu, idzie jezdnią bo nie ma pobocza...

    Mówimy o ruchu kołowym na drogach;-)

  • 146. Data: 2014-04-17 13:53:59
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2014-04-17 13:23, Trybun pisze:

    > Mówimy o ruchu kołowym na drogach;-)

    A jak pieszy się zatacza?

    --
    Grzegorz Jońca
    Green Trafic 140 dCi

  • 147. Data: 2014-04-17 14:38:35
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-17 13:53, Grejon pisze:

    > A jak pieszy się zatacza?

    Piesi to już zupełnie inna kategoria "pojazdów";-) , wobec nich nawet
    nie obowiązuje prawostronny ruch..

  • 148. Data: 2014-04-17 16:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Tylko szkoda że takie statystyki głównie opierają się na tezach
    > pisanych palcem na wodzie, czyli nad wyraz wyolbrzymionym zagrożeniu
    > na drodze za sprawą kierowców po kieliszku.

    Alez nieprawda.
    Trzeba tylko dobrze czytać.
    Z kierowcami po kieliszku jest jeszcze jeden problem - nie ma statystyk z
    podziałem na promile.

> [...]
    > (cyklistów itd) , a dopiero na trzecim miejscu stawiałbym na
    > zagrożenie kierowców po dwu piwach, czy jabolu..

    Co do drzew - coraz wiecej się o tym mówi.
    Ostatnio wypowiedział się Hołowczyc, zeby nie sadzić drzew.
    Ale czy obecnie sadzi się drzewa przy nowych drogach? Czy to raczej
    pozostałośc po tym jak budowało się kiedys?

    Co do cyklistów - czy oni rzeczywiscie powodują takie niebezpieczenstwo?
    Jezdze całkiem sporo i nie potrafię sobie przypomnieć sytuacji w której
    cyklista zagroziłby mojemu bezpieczenstwu a mgliscie pamieta jedna czy dwie
    gdzie zagrosił własnemu.
    I to zaden cyklista a zwykły, ordynarny batman :)

  • 149. Data: 2014-04-17 16:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Czyli jeżdżący wężykiem, od jednej strony drogi do drugiej powinien
    > być inaczej traktowany przez odpowiednie organa niż kierowca auta
    > który robi to samo?

    Po pierwsze jestem za tym aby rowerzystów karać za "zachowanie".
    Czyli jak jedzie wezykiem to jak najabrdziej. Ale jak ma 0,3 i jedzie
    prosto to po co?

    Po drugie tak - powinien być inaczej ze wzgledu na to, ze jadac wezykiem
    najczesciej, jezeli juz to zrobi cos sobie. A kierowcy wiadomo, gdzie
    koncza jak jada wezykiem.

  • 150. Data: 2014-04-17 16:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Kombinujesz trochę jak koń pod górkę. ;-)

    Nic nie mówiłem o jezdzeniu na koniu. :)