eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?

  • 131. Data: 2014-04-13 19:24:17
    Temat: Re: wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > Podaj choć jeden dobry powód aby rowerzystów traktować inaczej (bardziej
    > pobłażliwie) niż innych użytkowników dróg?

    To mówiłem ...

    Wraca pieszy po wsi do domu, idzie jezdnią bo nie ma pobocza...

  • 132. Data: 2014-04-13 19:28:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-04-13 19:24, John Kołalsky wrote:

    > To mówiłem ...
    >
    > Wraca pieszy po wsi do domu, idzie jezdnią bo nie ma pobocza...

    Nie dość, że pijany, to bez świateł, OC i nie przechodzi przeglądu;)
    Konfiskata pojazdu znaczy butów:P

    Shrek.

  • 133. Data: 2014-04-13 19:47:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 Apr 2014 18:04:07 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Na jakiej podstawie zakładasz swoje bzdury?

    Bo bys nie pisal bzdur :-)

    > Bo ja już napisałem w tym wątku, dlaczego JEDYNY właściwy limit to 0,00 i
    > nie zamierzam powtarzać.

    Bo takie jest twoje widzimisie ?

    Bo alkoholizm w narodzie za duzy ?
    Inni mowia ze piractwo drogowe tez :-P

    P.S. Gdzies w kujawskim tragedia - 7 ofiar wypadku, 9-ro mlodziezy
    jechalo osobowym autem. Byl alkohol, nie bylo PJ, bylo drzewo przy
    drodze, niewatpliwie byla tez nadmierna predkosc ... wiec co
    zawinilo ?

    http://www.tvn24.pl/9-nastolatkow-w-jednym-aucie-7-n
    ie-zyje-najmlodsza-ofiara-miala-13-lat,418032,s.html

    PPS. Co z Arturem Maslagiem ?
    Nie pisze dwoch tygodni ... awaria kompa, serwera, czy ... wypadek ?

    J.

  • 134. Data: 2014-04-13 20:35:46
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Shrek" <...@w...pl>

    > Nie dość, że pijany, to bez świateł, OC i nie przechodzi przeglądu;)
    > Konfiskata pojazdu znaczy butów:P

    Dokładnie nie wiem, ale on tak chodził po wsi regularnie aż kiedyś znaleźli
    go poturbowanego a w szpitalu zszedł.

  • 135. Data: 2014-04-13 21:21:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Bo takie jest twoje widzimisie ?

    Przekonanie i nie tylko moje, każdego trzeźwo myślącego również.
    Alkohol myślenie wyłącza, a na drodze jest ono niezbędne, więc jeśli ktoś
    nie może się obyć bez wyłączacza rozumu, to nie powinien jeździć.
    Najlepiej wcale.

  • 136. Data: 2014-04-14 11:05:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-04-13 17:50, Użytkownik Cavallino napisał:

    > Sam przeczytaj - zacząłeś bredzić od rzeczy, jakbym pisał coś o rowerach
    > za kilka tys, co jest kompletną bzdurą.
    > Jak nie rozumiesz co piszesz, to w podstawówce dla dorosłych zapewne
    > uzupełnią Twoje braki w edukacji.

    Ty bredzisz i co więcej nie rozumiesz co czytasz.
    Nie pisałem o rowerach za kilka tysięcy, ty o nich piszesz nie
    wiem dlaczego. Ja twierdzę że pijaczka z rowerem za sto złotych
    przeważnie nie stać na adwokata w odróżnieniu od pijaczka w
    samochodzie za kilkanaście tysięcy.

    > Zacznij od siebie, bo taki Twój stan to chyba faktycznie może być jedyna
    > opcja dla której możesz bronić bzdur które wypisujesz.
    > Ale z dziećmi specjalnej troski nie będę dyskutował, bo nie bardzo jest
    > o czym.

    Dziecko specjalnej troski to ty. Kręcisz, zmieniasz temat i przypisujesz
    rozmówcy swoje wyobrażenia.

    > Skoro nawet nie chcesz ich nazwać, to śmiało można, a nawet trzeba
    > założyć że jest inaczej.
    > Czyli że łżesz.

    Skoro nazywam statystyki statystykami oznacza że nie chce ich nazwać ?
    To może dzieciaku specjalnej troski poprosisz mamusię żeby ci
    wytłumaczyła co napisano w tym wątku ?
    Bo jak na razie to sam łżesz udowadniając przy okazji że nie rozumiesz
    co czytasz.

    Pozdrawiam

  • 137. Data: 2014-04-14 16:38:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    grup
    >Przekonanie i nie tylko moje, każdego trzeźwo myślącego również.

    Nie, trzezwo myslacego nie, jakiegos abstynenta (traktowac jak
    kapelusznika)

    >Alkohol myślenie wyłącza, a na drodze jest ono niezbędne, więc jeśli
    >ktoś nie może się obyć bez wyłączacza rozumu, to nie powinien
    >jeździć.

    Jakby ten trzezwo myslacy wypil kiedys dwa kieliszki (nie wiecej !) i
    pomyslal ... to by pomyslal :-)

    J.

  • 138. Data: 2014-04-14 18:15:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > Nie pisałem o rowerach za kilka tysięcy,

    Dżisas.
    "Sugerujesz że osadzone pijaczki jeździły rowerami wartymi kilka tysięcy ?"

    Czyje to słowa?

    Dość już nakłamałeś, wystarczy, nie odpowiada, please.....

  • 139. Data: 2014-04-14 18:18:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Nie, trzezwo myslacego nie, jakiegos abstynenta (traktowac jak
    > kapelusznika)

    Każdy kto nie musi moczyć mordy w piwsku co kilka godzin jest abstynentem?
    Ja w każdym razie nim nie jestem, tyle że pić alkoholu NIE MUSZĘ.
    Jak pijam, to robię to tylko od święta i gdy nie mam zamiaru prowadzić.

    Każdy kto robi inaczej i nie może się powstrzymać, jest ochlejem,
    niezależnie od tego co o tym sądzi.

  • 140. Data: 2014-04-15 09:51:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 14 Apr 2014 18:18:00 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Każdy kto nie musi moczyć mordy w piwsku co kilka godzin jest abstynentem?

    Kazdy, kto nie potrafi wypic _troche_ alkoholu i trzezwo pomyslec nad
    swoim stanem :-)

> [...]
    > Jak pijam, to robię to tylko od święta i gdy nie mam zamiaru prowadzić.
    > Każdy kto robi inaczej i nie może się powstrzymać, jest ochlejem,

    A inni mowia ze oni nie musza lamac przepisow, jak maja zamiar jechac
    to wyjezdzaja godzine wczesniej, zeby dojechac z predkoscia
    przepisowa, a kto jedzie szybciej ten jest piratem i trzeba mu zabrac
    PJ. I jak ich przekonasz ze sie myla ? :-P

    A 95% wypadkow powoduja trzezwi. Z nimi trzeba walczyc na drodze, aby
    bylo bezpieczniej :-P

    J.