eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ? › Re: wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
    Date: Thu, 17 Apr 2014 13:21:22 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine

    W dniu 2014-04-12 18:33, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Oczywiście.
    > Task samo jak taki wypadek może spowodować spadający liśc.
    > Dlatego rozsądne rozmowy na takie tematy opierają się na statystyce i
    > prawdopodobienstwie takich zdarzen a nie na opisach pojedynczych przypadków
    > kiedy gdzies być może coś takiego się zdarzyło.

    Tylko szkoda że takie statystyki głównie opierają się na tezach pisanych
    palcem na wodzie, czyli nad wyraz wyolbrzymionym zagrożeniu na drodze za
    sprawą kierowców po kieliszku.
    Ja powiem jak to osobiście widzę z punktu widzenia kierowcy z około 30to
    letnim stażem: Po pierwsze wycinka tych olbrzymich drzew rosnących na
    poboczach dróg, po drugie - nie dopuszczać do ruchu drogowego osób które
    nie znają zasad poruszania się po owych drogach (cyklistów itd) , a
    dopiero na trzecim miejscu stawiałbym na zagrożenie kierowców po dwu
    piwach, czy jabolu..