  • 1. Data: 2012-06-12 15:53:45
    Temat: wielka prosba: laptop (z komputronik), czy wart swojej ceny?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    http://www.komputronik.pl/product/156457/Komputery/L
    aptopy_i_netbooki/Samsung_SERIES_3_NP300V5A_S05PL_.h
    tml

    prosze, rzuccie okiem, czy jest OK? komponentowo .
    i czy wart swojej ceny.
    dzieki

  • 2. Data: 2012-06-12 16:12:14
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2012-06-12 15:53, 1634Racine pisze:
> [...]
    aptopy_i_netbooki/Samsung_SERIES_3_NP300V5A_S05PL_.h
    tml

    > prosze, rzuccie okiem, czy jest OK? komponentowo .

    ja nie na temat nieco:)
    http://tnij.org/q1b4

    tutaj taniej
    a obstawiam, że znajdziesz jeszcze taniej niż w komputroniku.

    pozdr
    gadacz

  • 3. Data: 2012-06-12 16:20:16
    Od: boxfish <c...@g...pl>

> [...]
    aptopy_i_netbooki/Samsung_SERIES_3_NP300V5A_S05PL_.h
    tml

    > prosze, rzuccie okiem, czy jest OK? komponentowo .

    co to znaczy "jest OK" ? skoro go ktoś oferuje to znaczy że są nabywcy
    czyli dla kogoś jest ok. Zapytaj siebie czy dla ciebie jest ok i bedzie
    wszystko jasne

    > i czy wart swojej ceny.

    Dla ciebie jest wart ? jesli tak to kup

  • 4. Data: 2012-06-12 16:25:03
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    gadacz in news:jr7io1$vin$1@news.icpnet.pl
> [...]
    > http://tnij.org/q1b4
    > tutaj taniej
    > a obstawiam, że znajdziesz jeszcze taniej niż w komputroniku.

    bardzo dzieki za link.
    oczywiscie problem jest powazny: czy w tej cenie sa lepsze
    parametrowo/komponentowo.

    Wazne: matowa matryca. Ten ma.
    Ale jaka OBUDOWA? ma jak z papieru? nie wiem.
    Jakie ZAWIASY? nie wiem.
    poza typowymi komponentami, ktore powinny byc optymalne w tej cenie, liczy
    sie tez trwalosc obudowy i trwalosc zawiasow, ze bede banalny.

  • 5. Data: 2012-06-12 16:52:57
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    boxfish in news:jr7j70$h6m$1@inews.gazeta.pl
> [...]
    > co to znaczy "jest OK" ? skoro go ktoś oferuje to znaczy że są nabywcy
    > czyli dla kogoś jest ok. Zapytaj siebie czy dla ciebie jest ok i bedzie

    jesli cos widac w odpowiedzi, to widac, zes nie Mleczko Andrzej :)

  • 6. Data: 2012-06-13 08:13:51
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-06-12 15:53, *1634Racine* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
> [...]
    aptopy_i_netbooki/Samsung_SERIES_3_NP300V5A_S05PL_.h
    tml

    > prosze, rzuccie okiem, czy jest OK? komponentowo .

    Nie wart.
    Ja bym wziął:
    http://www.x-kom.pl/p/78328-notebook-laptop-15,6-del
    l-inspiron-q15r-i3-2350m-6gb-500-dvd-rw-gt525.html
    Z matrycą FullHD, która jest matowa. Zalety to lepsza grafika, matryca,
    więcej USB w tym dwa 3.0, no i firma jednak znacznie poważniejsza od tej
    od pralek :)

    Pozdrawiam - Mirek
    PS.
    Jeszcze lepszym wyborem byłby Vostro 3550, ale to już większy koszt
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 7. Data: 2012-06-13 08:35:36
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Mirek Ptak nabazgrał(a):

> [...]
    > to lepsza grafika, matryca, więcej USB w tym dwa 3.0, no i firma jednak
    > znacznie poważniejsza od tej od pralek :)

    Coś ci się chyba linki pomieszały bo proponujesz della:

    Procesor Intel Core i3-2350M (2.3 GHz, 3 MB cache)
    Typ ekranu Błyszczący, WLED
    Przekątna ekranu 15.6" HD
    Nominalna rozdzielczość 1366 x 768

    Tak więc sporo gorsza konfiguracja.

  • 8. Data: 2012-06-13 14:25:52
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-06-13 08:35, *Chris* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    l-inspiron-q15r-i3-235

    > Coś ci się chyba linki pomieszały bo proponujesz della:
    >
    > Procesor Intel Core i3-2350M (2.3 GHz, 3 MB cache)
> [...]
    Nie było to raczej atramentem sympatycznym napisane :)
    Nie dałem bezpośredniego linka, bo x-kom nie ma tej matrycy w domyślnych
    konfiguracjach - trzeba zapytać lub znaleźć gdzieś indziej.
    Machnąłem się tez z prockiem, ale już poprawiam :)
    http://www.x-kom.pl/p/75990-notebook-laptop-15,6-del
    l-inspiron-q15r-i5-2450m-4gb-500-dvd-rw-gt525.html

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 9. Data: 2012-06-13 15:45:32
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Mirek Ptak nabazgrał(a):

> [...]
    > konfiguracjach - trzeba zapytać lub znaleźć gdzieś indziej.
    > Machnąłem się tez z prockiem, ale już poprawiam :)

    Szukam i szukam i nigdzie nie znalazłem tego modelu dostępnego z matową
    matrycą fullHD

  • 10. Data: 2012-06-13 15:46:48
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał:

    > http://www.komputronik.pl/

    Komputronik należy omijać szerokim łukiem. To banda naciągaczy i zwykłych
    oszustów.

    Remek