  • 11. Data: 2012-06-13 15:52:58
    Temat: Re: wielka prosba: laptop (z komputronik), czy wart swojej ceny?
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Remek nabazgrał(a):

    > Komputronik należy omijać szerokim łukiem. To banda naciągaczy i zwykłych
    > oszustów.

    Raz tam kupiłem i jakoś nikt mnie nie naciągał ani nie oszukał, dostałem
    dokładnei to co chciałem i działa do tej pory mimo upływu już chyba 5 lat.

  • 12. Data: 2012-06-13 17:05:22
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Chris" napisał:

    > Raz tam kupiłem i jakoś nikt mnie nie naciągał ani nie oszukał, dostałem
    > dokładnei to co chciałem i działa do tej pory mimo upływu już chyba 5 lat.

    Rób jak chcesz. Raz tam kupiłeś. Poczytaj opinie o tej firmie i porównaj
    ceny.

    Remek

  • 13. Data: 2012-06-13 21:52:29
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Remek in news:jraa7t$lqg$1@inews.gazeta.pl
    > Rób jak chcesz. Raz tam kupiłeś. Poczytaj opinie o tej firmie i porównaj
    > ceny.

    1.
    ceny zawsze i zdecydowanie wyzsze niz inni?

    2.
    uzywane graty, jako nowe sprzedaja?

    3.
    naprawy gwarancyjne - fikcja?

    4.

    podaj konkret, jesli znasz.
    dzieki za konkrety.

  • 14. Data: 2012-06-13 21:52:37
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Mirek Ptak in news:jra112$3s3$1@mx1.internetia.pl
    [.........]
    > "Z matrycą FullHD, która jest matowa"
    > Nie było to raczej atramentem sympatycznym napisane :)
    > Nie dałem bezpośredniego linka, bo x-kom nie ma tej matrycy w domyślnych
    > konfiguracjach - trzeba zapytać lub znaleźć gdzieś indziej.
    > Machnąłem się tez z prockiem, ale już poprawiam :)
    > http://www.x-kom.pl/p/75990-notebook-laptop-15,6-del
    l-inspiron-q15r-i5-245
    > 0m-4gb-500-dvd-rw-gt525.html

    dzieki za link;
    naprawde istnieje wersja z matowa matryca...?

  • 15. Data: 2012-06-14 02:09:07
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "1634Racine" napisał:

    > ceny zawsze i zdecydowanie wyzsze niz inni?

    Tak.

    > uzywane graty, jako nowe sprzedaja?

    Tego nie twierdzę. Natomiast nowe to przeważnie produkty z najniższej półki
    udające firmowe.

    > naprawy gwarancyjne - fikcja?

    Tak. Monitor, który u nich kupiłem ma nierówno oświetlona matrycę. Na
    gwarancji udawali, że tego nie widzą, wmawiali mi złudzenie optyczne, potem
    twierdzili, że po jakimś czasie sie wyrówna. W końcu mnie olali. Za monitor
    zapłaciłem dokładnie dwa razy więcej niż średnia krajowa. Na grupie mnie
    wysmiali. Za te pieniądze mogłem kupić dwa. Zasilacz, za który zapłaciłem
    120,- zł (na Allegro 40,- zł) zepsuł sie po 3 miesiącachj. Na gwarancji
    powiedzieli mi, że nie uznają bo prawdopodobnie uszkodziła go burza (czyli
    moja wina). Zresztą nie chcę Cię przekonywać. Wpisz w googla "Komputronik
    opinie" i zobacz co iini o nich myślą. Tylko omijaj ich strony, gdzie opinie
    sa sponsorowane, albo pisane przez nich samych. Zacytuję kilka:

    "Obsługa fatalna.Kupiłem monitor,w pośpiechu,
    po stwierdzeniu,że nie pasuje do półki chciałem tego samego dnia wymienić na
    inny i klops, nie wymieniamy. koniec. Teraz po 1,5 roku zepsuł się.
    Mam f-rę vat. Sklep w Słubicach zlikwidowany.
    Proszę o wskazanie gdzie mogę naprawić.Ogólne wrażenie-fatalnie to jest
    zorganizowane."

    "Przekazałem do naprawy płytę główną w oryginalnym opakowaniu zgodnie z ich
    zapisami na stronie internetowej, po około 3 tygodniach wróciła z naprawy
    lecz jak to nazwano w opakowaniu zastępczym /zwykłe pudło z tektury/.
    Postanowiłem interweniować bo skoro dostarczyłem w oryginalnym opakowaniu to
    zwrot także powinien być w oryginalnym. I co? Telefony do serwisu nikt nie
    odbiera, mail do kierownika bez odpowiedzi, wreszcie rozmowa z z-ca
    kierownika i łaskawa propozycja, że mogą mi dosłać opakowanie lecz za
    transport mam zapłacić bo dla nich jest to nieopłacalne.
    Pytam skoro dla nich nieopłacalne to dla mnie ma być opłacalne??? ZA ICH
    BŁĄD JA MAM PŁACIĆ !!! TAK SIĘ SZANUJE KLIENTA.
    JUŻ NIC U NICH NIE KUPIĘ."

    "ZŁODZIEJSKA FIRMA OSZUŚCI I NACIĄGACZE SPRZEDAJĄ ZEPSUTY SPRZET POCZYM
    ODDAJĄ DO SERWISU ZOSTAŁAM NACIAGNIETA NA KUPNO 2 ŁADOWARKI BO TĄ KTÓRĄ
    KUPIŁAM W KOMPUTRONIK BYŁA W SERWISIE 16 DNI W TEN SPOSOB WYDALAM 320 ZŁ NA
    ŁADOWARKI. NIE KUPUJCIE TAM A CI CO WYPISUJĄ POZYTYWNE OPINIE O TYM SKLEPIE
    TO SPRZEDAWCY KTORZY MAJĄ PROWIZJE I PREMIE ZA SPRZEDAŻ."

    "Bede kolejnym niezadowolonym klientem. kopiłem u nich dysk samsung f3. na
    drugi dzien zauwazylem usterke, zaczal gubic dane i zawieszal sie. do tego
    nie chcial sie sformatować. następnego dnia zanioslem do sklepu, wypisali
    paierek gwarancyjny i kazali czekać na telefon. czekam już ponad 2 tygodnie.
    Dzwoniłem w międzyczasie pytajac czy cos wiadomo. wiedzielinawet bardzo
    duzo, ze jest w serwisie.dla mnie żenada a nie firma."

    Wystarczy? Znajdziesz tysiące takich "wrazeń". Szkoda gadać.

    Remek

  • 16. Data: 2012-06-14 08:13:18
    Od: "Robert Winkler" <n...@n...org>

> [...]
    > http://www.x-kom.pl/p/75990-notebook-laptop-15,6-del
    l-inspiron-q15r-i5-2450m-4gb-500-dvd-rw-gt525.html

    Coś słabą oferte ma ten sklep,
    nie dość że żeby zmieściś się w cenie trzeba było wybrać model
    posiadający o 1/3 mniej pamieci operacyjnem,
    to jeszcze dysk twarty to tylko 500GB,
    Samsung miał 6 GB ramu i 1TB-owy dysk.
    Pozostaje też pytanie, gdzie jest ta matryca FullHD?
    FullHD to 1920 × 1080 a nie 1366 x 768
    No i taki mały drobiazg
    "Zainstalowany system operacyjny: Brak"
    czyli do tych 2399 zł trzeba doliczyć jeszcze cene systemu operacyjnego.
    Słabo.

    __
    Robert

  • 17. Data: 2012-06-14 08:55:38
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 14.06.2012 02:09, Remek pisze:

    > Tak.

    > Tego nie twierdzę. Natomiast nowe to przeważnie produkty z najniższej półki
    > udające firmowe.

    Mógłbyś rozwinąć? Podróbki sprzedają?

    > Tak. [...]
    >
    > Wystarczy? Znajdziesz tysiące takich "wrazeń". Szkoda gadać.

    Cóż, przeciwko tysiącom wrażeń negatywnych, znajdę jedno wrażenie
    pozytywne - swoje. Od kilku lat zaopatruję się tylko w Komputroniku.
    Ceny mają co prawda dość wysokie, ale serwis po zakupie, przynajmniej w
    Poznaniu, oceniam bardzo dobrze. Fakt, że dotąd nic mi się od nich nie
    psuło, oprócz dysków (za to 4 razy na przestrzeni kilku lat), które
    reklamowali sprawnie i po mojej myśli.

    p. m.

  • 18. Data: 2012-06-14 11:07:28
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-06-13 21:52, *1634Racine* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Mirek Ptak in news:jra112$3s3$1@mx1.internetia.pl
    > [.........]
    l-inspiron-q15r-i5-245

    > dzieki za link;
    > naprawde istnieje wersja z matowa matryca...?

    Istnieje na pewno - szwagier ma, ale on wziął i7 i parę innych dodatków,
    więc drogo :)
    Trzeba popytać albo w sklepie albo bezpośrednio u della.
    Vostro wszystkie maja matową - nawet w niższej rozdzielczości.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 19. Data: 2012-06-14 15:17:27
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "m" napisał:

    > Cóż, przeciwko tysiącom wrażeń negatywnych, znajdę jedno wrażenie
    > pozytywne - swoje. Od kilku lat zaopatruję się tylko w Komputroniku.
    > Ceny mają co prawda dość wysokie ...

    Wysokie ceny i:

    > Mógłbyś rozwinąć? Podróbki sprzedają?

    Robert Winkler:

[...]

    to robi rzeczywiście pozytywnw wrażenie. Kupuj u nich. Kto Ci broni? Ja wolę
    inne firmy.

    Remek

  • 20. Data: 2012-06-14 17:03:39
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 14.06.2012 15:17, Remek pisze:

    > Wysokie ceny i:

    Dla przypomnienia, napisałeś " Natomiast nowe to przeważnie produkty z
    najniższej półki udające firmowe.", co spowodowało moje pytanie powyżej.

> [...]
    > czyli do tych 2399 zł trzeba doliczyć jeszcze cene systemu operacyjnego."
    >
    > to robi rzeczywiście pozytywnw wrażenie.

    Wrażenie jest takie - że ktoś tam nie mógł kupić tego co chciał za kasę
    którą miał. Ale gdzie tu jest "udawanie produktu firmowego"?

    > Kupuj u nich. Kto Ci broni? Ja wolę
    > inne firmy.

    Dla porządku - poleć te inne firmy. W sumie na Komputroniku się świat
    nie kończy i warto wiedzieć gdzie się mogę jeszcze zaopatrywać.

    p. m.