-
Data: 2010-10-07 14:34:36
Temat: Re: widocznosc pasow a odpowiedzialnosc
Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]In article <i8iih8$4he$1@news.onet.pl>,
Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:
> W dniu 2010-10-06 18:05, T...@s...in.the.world pisze:
> > In article <i8h4pf$nk4$1@news.onet.pl>,
> > Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:
> > OK, a jak poruszac sie na wielopasmowej drodze z 'niewyznaczonymi'
> > pasami ruchu?
>
> Bardziej ostrożnie. Bez wyprzedzania z prawej. Cały czas szacując
> rozmiar pasa i jego położenie. Dostosowując prędkość do warunków, a więc
> między innymi do konieczności samodzielnego szacowania. A w razie
> zauważenia sygnałów iż inny kierowca może dokonywać wadliwego
> szacowania, także ograniczając zaufanie do niego.
>
> To oczywiście w zakresie nieoznaczonych pasów, bo już sam fakt
> zaśnieżenia niesie dodatkowe obowiązki w postaci dostosowania prędkości
> do samego zaśnieżenia jako takiego.
No, ok.
Ale jesli dojdzie do kolizji, a drugi kierowca bedzie jechal tak, jakby
widzial te pasy ( a w rzeczywistosci na pamiec)?
TA
Następne wpisy z tego wątku
- 14.10.10 11:07 Przemysław Adam Śmiejek
- 16.10.10 10:24 Gotfryd Smolik news
- 18.10.10 11:04 Krzysiek Kielczewski
- 23.10.10 14:28 Gotfryd Smolik news
- 23.10.10 18:39 Krzysiek Kielczewski
- 23.10.10 19:40 Gotfryd Smolik news
- 23.10.10 22:14 Krzysiek Kielczewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=