  • 11. Data: 2009-05-10 19:41:13
    Temat: Re: wideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardziej dał dupy i dlaczego.
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Sun, 10 May 2009 19:19:53 +0000 (UTC), kakmar <k...@g...com>
    wrote:

    > czy dobrze że hamował? Czy może
    >kombinowałbyś inaczej?

    Nie wiem. Musiałbym siedziec wtedy na tym motocyklu. _Raczej_ bym
    uciekł na lewo, bo było pusto. Czy bym przyhamował - nie wiem, zalezy.
    I nikt nie może wiedziec na 100% czy by zrobił tak, czy siak.

    >, ale
    >chyba była to dość ekscytująca sekunda dla kierownika.

    Jeżeli to było ekscytujące, to zyczyłbym sobie samych tak
    ekscytujacych chwil podczas gdy zapierdalam między samochodami. To był
    lajt.

    >Ależ oczywistych oczywistości i mądrych mądrości można pisać bez liku.

    No a czego sie spodziewałeś? Jak widać, nie tylko ja bym takiej
    sytuacji nie zarejestrował jako konkretnego zagrożenia.

    >Tytuł miał być zabawny, wyszło jak zwykle.

    Ale co jak zwykle? Jak oglądałem filmik pierwszy raz to naprawde on
    sie skonczył, a ja sie nie doczekałem czegoś szczególnego.

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 12. Data: 2009-05-10 19:47:34
    Od: t...@g...com

    On 10 Maj, 18:54, Mateusz Mirski <m...@T...pl> wrote:

    > Nie mówiąc o tym, że wjeżdżając z prawego pasa na środkowy, ma
    > pierwszeństwo przed wjeżdżającym z pasa lewego.

    serio jest taki przepis ?

    > Przeciw niemu widzę tylko brak kierunku.

    no i ten kierunek moglby jednak sie przydac
    motocyklista mialby wiecej czasu na wyhamowanie

  • 13. Data: 2009-05-10 19:49:40
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 10 May 2009 12:47:34 -0700 (PDT), t...@g...com
    <t...@g...com> wrote:

    > serio jest taki przepis ?

    Art 22.4 PoRD:

    Kierujący pojazdem, zmieniając zajmowany pas ruchu, jest
    obowiązany ustąpić pierwszeństwa pojazdowi jadącemu po pasie
    ruchu, na który zamierza wjechać, oraz pojazdowi wjeżdżającemu
    na ten pas z prawej strony.

    r.
    _____________
    robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 14. Data: 2009-05-10 20:40:13
    Temat: Re: wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i dlaczego.
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Darek Mroz" napisał w wiadomości

    > Nawet jakby puszka nie miała pierszeństwa to moto winny bo: dozolona
    > przekroczona i manewr niebezpieczny.

    Ja zwykle powiedział co wiedział,czyli "Panie Władzo,ja nie miałem
    pierwszeństwa,ale on przekroczył trochę prędkość/nie włączył świateł/etc
    więc to on spowodował wypadek..

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 15. Data: 2009-05-10 21:12:59
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > Dnia 10.05.2009 Mystik <m...@p...pl> napisał/a:

    > O ocenę wg. własnego widzimisię, czy dobrze że hamował? Czy może
    > kombinowałbyś inaczej? I jeśli tak to jak. Hamowanie wydało, ale
    > chyba była to dość ekscytująca sekunda dla kierownika.

    Już Eskimos Tobie napisał. Żeby odpowiedzieć na pytanie, co ja bym zrobił,
    musiałbym siedzieć za kierownicą tego motocykla. Wszystko zależy od tego jak
    faktycznie szybko zostałbym tym zaskoczony, jaki był stan nawierzchni,
    jakbym się czuł danego dnia, ile już mam kilometrów za sobą, czy opony się
    rozgrzały i ostatecznie, jakie miałbym widzimisie., itd. Jak widzisz
    zmiennych jest baaardzo dużo :).
    No i bez przesady. Jakby przez 50 metrów hamował na granicy zablokowania kół
    przed stojącą w poprzek drogi w płomieniach naczepę ciężarówki, to
    faktycznie można mówić o jakimś podwyższonym ciśnieniu. Ale tu. Przepraszam,
    ale w średniej wielkości mieście, jakim jest Poznań, w godzinach lekkiego
    szczytu, takie sytuacje są na porządku dziennym.
    Kierowcy nie mają prawa widzieć tak nadjeżdżającego motocykla. To ON musi to
    przewidzieć i reagować za wczasu.

    > Dlatego pozwoliłem sobie z góry poprosić o rozdzielenie w
    > komentarzach przyczyn, od oceny decyzji o hamowaniu.

    Miał taki kaprys i uznał, że to będzie dla niego lepsze rozwiązanie. I całe
    szczęście takim się właśnie okazało.

    pozdr.
    Mystik

  • 16. Data: 2009-05-11 05:37:25
    Od: "Darek Mroz" <D...@w...pl>

    > Ja zwykle powiedział co wiedział,czyli "Panie Władzo,ja nie miałem

    LOL.
    Mój ojciec orzekał w KOlegium ds Wykroczeń więc PRD znam bdobrze i mam racje

    DM

  • 17. Data: 2009-05-11 06:10:37
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Darek Mroz pisze:

    > Mój ojciec orzekał w KOlegium ds Wykroczeń więc PRD znam bdobrze i mam racje

    Ojciec Ci czytal PoRD do poduszki ? To sie nazywa trudne dziecinstwo...

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 18. Data: 2009-05-11 06:30:44
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Mon, 11 May 2009 08:10:37 +0200
    Kuczu <p...@j...pl> wrote:

    > Ojciec Ci czytal PoRD do poduszki ? To sie nazywa trudne dziecinstwo...

    Poległem ;-D

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 19. Data: 2009-05-11 07:22:44
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    y...
    Kuczu <p...@j...pl> wrote:

    >Poległem ;-D
    Ale trzeba mu przyznac, ze pierdzielony ma wyobraznie :)

    pozdr

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 20. Data: 2009-05-11 07:24:11
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Darek Mroz" <D...@w...pl> napisał w wiadomości

    > LOL.
    > Mój ojciec orzekał w KOlegium ds Wykroczeń więc PRD znam bdobrze i mam
    > racje
    TO powiedz miszczu, jak stwierdzisz przekroczenie predkosci w tym przypadku.
    No oko?? :)

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6