eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklewideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardziej dał dupy i dlaczego.Re: wideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardziej dał dupy i dlaczego.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Mystik" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: wideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardziej dał dupy i
    dlaczego.
    Date: Sun, 10 May 2009 23:12:59 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <gu7g0t$u9s$1@news.onet.pl>
    References: <gu6spr$btj$1@news.onet.pl> <gu74ha$uh0$1@news.onet.pl>
    <gu79cp$csb$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: c56-187.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1241989981 31036 62.21.56.187 (10 May 2009 21:13:01 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 10 May 2009 21:13:01 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <gu79cp$csb$1@news.onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:597835
    [ ukryj nagłówki ]

    Cześć

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:gu79cp$csb$1@news.onet.pl...
    > Dnia 10.05.2009 Mystik <m...@p...pl> napisał/a:

    > O ocenę wg. własnego widzimisię, czy dobrze że hamował? Czy może
    > kombinowałbyś inaczej? I jeśli tak to jak. Hamowanie wydało, ale
    > chyba była to dość ekscytująca sekunda dla kierownika.

    Już Eskimos Tobie napisał. Żeby odpowiedzieć na pytanie, co ja bym zrobił,
    musiałbym siedzieć za kierownicą tego motocykla. Wszystko zależy od tego jak
    faktycznie szybko zostałbym tym zaskoczony, jaki był stan nawierzchni,
    jakbym się czuł danego dnia, ile już mam kilometrów za sobą, czy opony się
    rozgrzały i ostatecznie, jakie miałbym widzimisie., itd. Jak widzisz
    zmiennych jest baaardzo dużo :).
    No i bez przesady. Jakby przez 50 metrów hamował na granicy zablokowania kół
    przed stojącą w poprzek drogi w płomieniach naczepę ciężarówki, to
    faktycznie można mówić o jakimś podwyższonym ciśnieniu. Ale tu. Przepraszam,
    ale w średniej wielkości mieście, jakim jest Poznań, w godzinach lekkiego
    szczytu, takie sytuacje są na porządku dziennym.
    Kierowcy nie mają prawa widzieć tak nadjeżdżającego motocykla. To ON musi to
    przewidzieć i reagować za wczasu.

    > Dlatego pozwoliłem sobie z góry poprosić o rozdzielenie w
    > komentarzach przyczyn, od oceny decyzji o hamowaniu.

    Miał taki kaprys i uznał, że to będzie dla niego lepsze rozwiązanie. I całe
    szczęście takim się właśnie okazało.

    pozdr.
    Mystik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: