  • 101. Data: 2009-05-13 07:01:42
    Temat: Re: wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i dlaczego.
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gucb9l$f6$1@node1.news.atman.pl...
    > To mówisz o lusterkach czy odwracasz głowę do tyłu ?
    Wiesz co zaczynasz mi dzialac na nerwy :)
    WYciales "motocyklu" Czego synku nie zrozumiales w powyzszym zdaniu??
    Ze jak sie jedzie na motocyklu to trzeba sie odwrocic a jak sie jedzie
    samochodem to masz wieksze pole widzenia w lusterkach. I przy prawidlowym
    ich ustawieniu nie musisz.

    > Czyli jednak patrzysz.
    A mowilem, ze nie?? Pokaz gdzie powiedzialem, ze nie patrze.
    Qwa jak jedziesz samochodem to nie musisz specjalnie w _trakcie_ manewru
    gapic sie w bok. Patrzenie w lusterka wystarcza.

    > Jakbym tyle głupot powypisywał w jednym wątku też proponował
    > bym EOT.
    Ja na poczatek na twoim miejscu zaczalbym nauke czytania ze zrozumieniem.
    I BTW nie wycinaj wyrazow z cytowanych zdan bo trafisz do kibla.

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 102. Data: 2009-05-13 07:59:15
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    BartekGSXF napisał(a):
    (nawet nie wiem o co kaman)

    Wezze se napraw motura i zacznij jezdzic, co? Bo boje sie lodowke otworzyc.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 103. Data: 2009-05-13 08:41:33
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości
    > BartekGSXF napisał(a):
    > (nawet nie wiem o co kaman)
    >
    > Wezze se napraw motura i zacznij jezdzic, co? Bo boje sie lodowke
    > otworzyc.
    Ale to jest jeden wontek.
    A lodowke otwieraj bez strachu, juz se ide.

    PS
    Nie naprawiam.

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 104. Data: 2009-05-13 09:45:52
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-05-13 09:01, Użytkownik BartekGSXF napisał:

    > Wiesz co zaczynasz mi dzialac na nerwy :)
    > WYciales "motocyklu" Czego synku nie zrozumiales w powyzszym zdaniu??

    Nie mów do mnie synku bo może sie okazać że prawo jazdy to mam
    dłużej niż ty chodzisz po tym świecie.
    A teraz powiedz gdzie w tym tekście ukryłeś "motocyklu":
    "Ok za duzy skrot myslowy :)
    ZMieniajac pas przerzucam wzrok przod-tyl. Wlasnie zeby nie wjechac komus w
    zadek i samemu sie nie podstawic.
    Teraz dobrze."
    To gdzie ?
    A może podaj konkretnie o którym poście piszesz ?

    > Ze jak sie jedzie na motocyklu to trzeba sie odwrocic a jak sie jedzie
    > samochodem to masz wieksze pole widzenia w lusterkach. I przy prawidlowym
    > ich ustawieniu nie musisz.

    A jak jedziesz motocyklem to musisz ?
    Coś nie tak było z lusterkami w sprzęcie który niedawno skasowałeś ?

    > A mowilem, ze nie?? Pokaz gdzie powiedzialem, ze nie patrze.

    W wyżej cytowanym fragmencie nie napisałeś że patrzysz.
    A z tego wynika że nie patrzysz:
    "> Zapominasz jeszcze zerkać w bok, wszak zmieniasz pas.
    Przesadzasz :) jesli zmieniam pas to znaczy, ze jest on wolny nie?"

    > Qwa jak jedziesz samochodem to nie musisz specjalnie w _trakcie_ manewru
    > gapic sie w bok. Patrzenie w lusterka wystarcza.

    Nieprawda. Nie wystarcza w przypadku kiedy obaj władujecie się
    na środkowy pas. No ale ty podobno patrzysz to dlaczego w tym zdaniu
    twierdzisz że nie potrzeba ?

    > Ja na poczatek na twoim miejscu zaczalbym nauke czytania ze zrozumieniem.

    Ja bym to tobie zalecał.

    > I BTW nie wycinaj wyrazow z cytowanych zdan bo trafisz do kibla.

    Sam dzieciaku wyciągasz wyrazy np. "motocyklu" bez podania skąd
    go wybrałeś. Ja cytuje całe zdania do których nie potrafisz się
    odnieść.

    Pozdrawiam

  • 105. Data: 2009-05-13 10:10:42
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Arni pisze:

    > a jak kos inny załatwi potem interpretacje wręcz przeciwną? będą sie
    > policjanci pojedynkowac?

    ok.

    --
    gildor
    9'99

  • 106. Data: 2009-05-14 13:29:51
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 12 May 2009 12:27:20 +0200
    gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > o rzeszwmorde :)

    Lepiej w morde jak do baku ;-]

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 107. Data: 2009-05-14 13:30:50
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Mon, 11 May 2009 17:30:05 +0200
    gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > ale z wyartykułowaniem kilku słów masz przejebane.

    Wyart..kł... Co Ty tam pitolisz?

    ;-]

    --
    Pozdrawiam,