  • 21. Data: 2009-05-11 07:56:16
    Temat: Re: wideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardziej dał dupy i dlaczego.
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***"kakmar"
    Film ma aż 23s, choć sama akcja trwa max 5, no ale może nie zanudzi.

    Ale o co chodzi???
    To Ty sie ganiasz codziennie rano ze mna na tej trasie???

    T.

  • 22. Data: 2009-05-11 07:59:47
    Od: donia <t...@p...onet.pl>

    t...@g...com pisze:

    > serio jest taki przepis ?

    serio i czytanie nie boli, szczególnie jak się ma zamiar używać dróg
    publicznych

    --
    pzdrv
    donia i VyFRotka 800

  • 23. Data: 2009-05-11 08:22:41
    Temat: Re: wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i dlaczego.
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Kuczu pisze:

    > Ojciec Ci czytal PoRD do poduszki ? To sie nazywa trudne dziecinstwo...

    Zapewne jeszcze był ORMO-wcem i przekazał synkowi przeświadczenie o
    jedynie słusznej linii. Jak widać - działa.

    --

    pozdr
    pj

  • 24. Data: 2009-05-11 08:50:14
    Od: Arni <a...@N...spam>

    (pj) pisze:

    > Zapewne jeszcze był ORMO-wcem i przekazał synkowi przeświadczenie o
    > jedynie słusznej linii. Jak widać - działa.

    mialem juz nie komentowac jego wypocin ale skoro tak... miałem
    identyczne odczucia :))

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 25. Data: 2009-05-11 08:51:27
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Mateusz Mirski pisze:

    > Przeciw niemu widzę
    > tylko brak kierunku.

    A wg mnie to nie jest "tylko".

    Prawidlowe miganie naprawde duzo znaczy w miescie, dla motocyklisty
    bardzo duzo.

    Tyle ze w calej Wawie sygnalizowanie manewrow jest tragiczne.

    95% wlacza kierunek i natychmiast wykonuje manewr. Migacz sygnalizuje
    moment rozpoczecia manewru, nie zamiar.

    KJ

  • 26. Data: 2009-05-11 09:01:25
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Darek Mroz" <D...@w...pl> napisał w wiadomości

    > LOL.
    > Mój ojciec orzekał w KOlegium ds Wykroczeń więc PRD znam bdobrze i mam
    > racje
    >
    > DM

    hehehe a mój był zegarmistrzem;) i mam komplet mikro wkretaków ;) ale
    zegarków naprawiac nie umiem

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 27. Data: 2009-05-11 09:14:27
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    "Easy"
    ***hehehe a mój był zegarmistrzem;) i mam komplet mikro wkretaków ;) ale
    zegarków naprawiac nie umiem

    Moze to byl Zegarmistrz Swiatła???
    :)

    Milego Dnia
    T.

  • 28. Data: 2009-05-11 09:38:05
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Mon, 11 May 2009 10:51:27 +0200
    KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > A wg mnie to nie jest "tylko".
    >
    > Prawidlowe miganie naprawde duzo znaczy w miescie, dla motocyklisty
    > bardzo duzo.

    Ale motocyklista jadąc jak na w/w filmie musi się liczyć z takimi i
    gorszymi sytuacjami. A jak mu wyjedzie z podporządkowanej bo 'myślał
    że zdąży' i właduje się w bok sprzęta? Takie życie.

    > Tyle ze w calej Wawie sygnalizowanie manewrow jest tragiczne.
    >
    > 95% wlacza kierunek i natychmiast wykonuje manewr. Migacz sygnalizuje
    > moment rozpoczecia manewru, nie zamiar.

    Nie tylko w wawie. Wszędzie tak jest,

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 29. Data: 2009-05-11 09:40:06
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Mon, 11 May 2009 09:24:11 +0200
    "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote:

    > TO powiedz miszczu, jak stwierdzisz przekroczenie predkosci w tym przypadku.
    > No oko?? :)

    Ale pytasz poważnie czy tak tylko go podpuszczasz? ;-) Bo poważnie, to
    w pewnych granicach(zależy jakości filmu) dałoby się to zrobić...

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 30. Data: 2009-05-11 09:51:05
    Od: "Rafael" <rafal_mazurkiewicz@_NOSPAM_gazeta.pl>

    Użytkownik "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> napisał w wiadomości

    > Moze to byl Zegarmistrz Swiatła???

    To ten z tej piosenki o piciu denaturatu? :)

    --
    Pozdro, Rafael
    Szerszeń, a Bandyta do sprzedania