  • 61. Data: 2010-01-10 15:51:43
    Temat: Re: wesoly poranek - samochody iglo :-)
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    Karolek pisze:

    > Zwaz, ze mercedes ma naped na tyl, a Ty z cala pewnoscia masz na przod
    > :> To daje Tobie pewne niekwestionowane mozliwosci, ktorych nie ma
    > mercedes, co sprawia ze ten w mercedesie musi troche myslec.

    A to nie była A-klasa?

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 62. Data: 2010-01-10 16:12:52
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Grejon pisze:

    > A to nie była A-klasa?

    A skad ja mam wiedziec?

    --
    Karolek

  • 63. Data: 2010-01-10 16:22:01
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    Karolek pisze:

    > A skad ja mam wiedziec?

    Sam tak napisałeś :)

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 64. Data: 2010-01-10 16:35:58
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2010-01-10 14:30, Cavallino pisze:

    >>> Bzdura.

    > To był parking pod działkami, w ciągu 10 minut gdy byłem w pobliżu (na
    > specerku z psem) wyjechało z dokładnie tego samego miejsca z 10
    > samochodów, nawet bez większych problemów.

    a czy zwróciłeś uwagę na:
    a) masę tego Mesia,
    b) prześwit jaki ma?

    i porównałeś te parametry z tymi 10 innymi samochodami?

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 65. Data: 2010-01-10 16:53:09
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Grejon pisze:

    > Sam tak napisałeś :)

    Cos Ci sie pomylilo.
    Odpisales na posta, w ktorym ja odpisywalem na posta Cavallino, w ktorym
    to on pisal o wypychaniu mesia cyt. "A o wyjechaniu z zasypanego
    parkingu tez szkoda gadac, dzis wypychalem mesia z takiego miejsca z
    którego pózniej sam wyjechalem na raz.":>
    Pewnie myslisz o tym mercedesie, ktorego ja widzialem, a to bylo pare
    postow wyzej.

    --
    Karolek

  • 66. Data: 2010-01-10 18:26:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisal w wiadomosci news:

    > Naped na tyl stawia pewne wymagania co do kierowcy, jak widac nie kazdy
    > jest w stanie im sprostac.

    Albo niektórzy nie widza powodu, zeby sobie zycie dobrowolnie utrudniac.

  • 67. Data: 2010-01-10 18:26:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Moge Cie zapewnic, ze ja nie z tych co to 40km/h jezdza.
    > Zima to raczej ja wyprzedzam niz mnie.

    Na letnich?
    No to nie wiem co gorsze.

  • 68. Data: 2010-01-10 18:27:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nikt nie kwestionuje, ze zimowe opony sa lepsze zima niz letnie.

    Nie?
    Ciekawe bo nieraz w ostatnim kwartale czytałem wypociny twierdzące coś
    odwrotnego.

    > Prawda.
    > A ja ciagle czekam na ten snieg i jak na zlosc nie chce u nas sypnac :/

    A skąd jesteś?

  • 69. Data: 2010-01-10 18:28:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:

    > Może podkreślone to jest kluczowe? Brak doświadczenia _w ogóle_.

    Zgadzam się, doświadczenia miałem tylko z malucha i to niewielkie.
    Nie zmienia to faktu, że przesiadka na przednionapędówkę (już następnej
    zimy) zdecydowanie ułatwiła jazdę.

  • 70. Data: 2010-01-10 18:29:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...pl> napisał w wiadomości