  • 121. Data: 2010-01-14 08:13:16
    Temat: Re: wesoly poranek - samochody iglo :-)
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Schodzić? Ty już nie możesz nigdzie zejść...

    Bo ja ide do przodu nie tak jak ty matolku, ktory drepczesz w miejscu i
    tupiesz nozkami.

    > Wyobraźnia bardzo przydaje sie na drodze. Bardzo.

    Tobie sie nie przydaje... nie wpadles nawet na to, ze mozesz zrobic
    uzytek z wycieraczek :P
    Baje tez slabe piszesz.

    > Niewiele, bo takich matołów jest niewielu. Na szczęście.

    Jak ty? takich to akurat mamy wiekszosc. :/
    A jestem wrecz pewny, ze nie widziales w swoim marnym zyciu ani jednej
    spadajacej czapki, ale wyobraznia podpowiada ci cos innego, szkoda ze to
    tylko bzdury.

    > No właśnie.

    No popatrz i widze gdzie jade nawet.

    > Oczywiście. A wycieraczki bez płynu w spryskiwaczach, prawda?

    To ze wyobraznie masz kiepska to juz wiem, teraz chcesz mi udowodnic, ze
    czytac tez nie potrafisz?
    Bo ze z logika masz klopoty to tez juz wiem.

    > Nie odrywaj, po co sie przemęczać?

    Pozwolisz, ze sam bede decydowal o tym co bede robil, a czego nie.

    > Ależ to są tylko propozycje, do wykorzystania. Jak minimializm, to
    > minimalizm, nie krępuj się!

    Jaki minimalizm?
    Twoje teorie sa kompletnie nietrafione, wiec przestan juz wymyslac bzdury.

    --
    Karolek

  • 122. Data: 2010-01-14 08:21:28
    Od: "Artur Miller" <a...@n...pl>

    > Yogi(n) pisze:
    [sru pierdy]

    a czy mozecie sobie łaskawie iść w pizdu i tam obrzucać się uprzejmościami ?

    dzieki

    @

  • 123. Data: 2010-01-14 09:29:05
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Artur Miller pisze:
    > Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > [sru pierdy]
    >
    > a czy mozecie sobie łaskawie iść w pizdu i tam obrzucać się uprzejmościami ?

    Ja moge.
    EOT

    > dzieki

    Prosze.

    --
    Karolek

  • 124. Data: 2010-01-14 09:43:36
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Karolek" <d...@o...pl> wrote in message

    > Mam wycieraczki, ktore zbieraja to co mam na szybie i wyobraz sobie, ze to
    > wystarcza.
    > A pitolenie, ze snieg sypiacy sie z dachu przyslania mu swiat mozna
    > wsadzic sobie miedzy bajki.

    Chyba na PS3...

    --
    Axel

  • 125. Data: 2010-01-14 09:54:43
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Axel pisze:
    > "Karolek" <d...@o...pl> wrote in message

    > Chyba na PS3...

    Udowodnij, albo przestan rzucac populistyczne hasla.

    --
    Karolek

  • 126. Data: 2010-01-14 18:28:35
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    Ech...
    Jedno jest pewne - szkoda klawiatury.
    --
    Yogi(n)

  • 127. Data: 2010-01-14 18:29:37
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Artur Miller" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomo?ci
    > [sru pierdy]
    >
    > a czy mozecie sobie łaskawie i?ć w pizdu i tam obrzucać się uprzejmo?ciami
    > ?
    >
    > dzieki

    Możemy. A jak już skonfigurujesz polskie znaki, to przejdź do nastepnego
    etapu, mianowicie obsługi plonkownicy.

    --
    Yogi(n)

  • 128. Data: 2010-01-14 21:13:24
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    > Udowodnij, albo przestan rzucac populistyczne hasla.

    ROTFL!!!

    --
    Axel

  • 129. Data: 2010-01-14 21:45:26
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Axel pisze:

    > "Karolek" <d...@o...pl> wrote in message

    > ROTFL!!!

    To oczywiste, ze lepiej sobie popieprzyc tak dla poklasku, bo nic
    madrego do napisania to raczej nie masz.

    --
    Karolek

  • 130. Data: 2010-01-15 11:49:12
    Od: "Qwinto" <q...@g...pl>

    "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> wrote in message
    b.com.pl...

> [...]
    > i samochodu 4x4 z blokadą między osiową i lsd na tylniej osi, więc
    > rozmowa zimówka/letnie jest jakby to nazwać dla mnie "wesoła")
    > to imo nic tak nie poprawia jazdy jak właśnie doświadczenie. Reszta
    > dodatków abs/asr/zimowe opony/łańcuchy/blokady itd to elementy
    > które pozwalają na większą pewność przy niektórych manewrach,
    > np łatwiejsze ruszanie - co nie oznacza że doświadczony kierowca w
    > gorzej wyposażonym w ww. aucie sobie nie poradzi lepiej.
    > Np lepiej ruszy auto na letnich z 2 odpowiednio operując gazem niż
    > z zielonym kierowcą na zimówkach z 1 na "bucie" z nieumiejętnym

    Święta prawda. Kilka dni temu wyszedłem do chwile do sklepu. Przechodziłem
    obok zasypanego śniegiem parkingu. Jakiś kierowca katował Nissana Almerę
    próbując wyjechać. Jak byłem bliżej kierowca wyszedł i poprosił o pomoc.
    Mówił, że już kwadrans się meczy... Kazałem mu wsiąść do samochodu, cofnąć
    ile się da i ruszyć do przodu. Koleś już wrzucił pierwszy bieg, ale
    powiedziałem mu żeby ruszył z drugiego. O dziwo auto wyjechało bez mojej
    pomocy. A opony miał raczej zimowe.
    Czyli technika jazdy przede wszystkim.

    Qwinto
    Czerwony Nissan Primera Invitation