    From: "Qwinto" <q...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wesoly poranek - samochody iglo :-)
    Date: Fri, 15 Jan 2010 11:49:12 +0100

    "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> wrote in message
    news:slrnhkjn31.dg3.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...

    > Może podkreślone to jest kluczowe? Brak doświadczenia _w ogóle_.
    > Pomijam dywagacje opona taka czy siaka (teraz zimą używam 31" mud terain
    > i samochodu 4x4 z blokadą między osiową i lsd na tylniej osi, więc
    > rozmowa zimówka/letnie jest jakby to nazwać dla mnie "wesoła")
    > to imo nic tak nie poprawia jazdy jak właśnie doświadczenie. Reszta
    > dodatków abs/asr/zimowe opony/łańcuchy/blokady itd to elementy
    > które pozwalają na większą pewność przy niektórych manewrach,
    > np łatwiejsze ruszanie - co nie oznacza że doświadczony kierowca w
    > gorzej wyposażonym w ww. aucie sobie nie poradzi lepiej.
> [...]

    Święta prawda. Kilka dni temu wyszedłem do chwile do sklepu. Przechodziłem
    obok zasypanego śniegiem parkingu. Jakiś kierowca katował Nissana Almerę
    próbując wyjechać. Jak byłem bliżej kierowca wyszedł i poprosił o pomoc.
    Mówił, że już kwadrans się meczy... Kazałem mu wsiąść do samochodu, cofnąć
    ile się da i ruszyć do przodu. Koleś już wrzucił pierwszy bieg, ale
    powiedziałem mu żeby ruszył z drugiego. O dziwo auto wyjechało bez mojej
    pomocy. A opony miał raczej zimowe.
    Czyli technika jazdy przede wszystkim.

    Qwinto
    Czerwony Nissan Primera Invitation