  • 101. Data: 2010-01-13 12:56:08
    Temat: Re: wesoly poranek - samochody iglo :-)
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-13, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > To nie jedź tak blisko. Błoto rozpylane spod kół Ci już nie
    > przeszkadza?

    Błota tyle nie leci.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 102. Data: 2010-01-13 13:14:27
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Krzysiek Kielczewski pisze:

    > Błota tyle nie leci.

    LOL.
    Teraz jak sola to tyle syfu leci, ze plyn do spryskiwaczy to mozna co
    100km dolewac.
    Sypiacy sie snieg z dachu to przecieram wycieraczkami i ma ta zalete, ze
    nie musze plynu uzywac, a szyba jest czysta jak lza.

    --
    Karolek

  • 103. Data: 2010-01-13 13:27:59
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "jahi" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jak kiedyś będziesz musiał jechać za takim pieprzonym Świętym Mikołajem
    > to zmienisz zdanie.

    Zwłaszcza, jak bedzie musiał awaryjnie hamować i przestanie cokolwiek
    widzieć, bo cały podtopiony śnieg z dachu zjedzie mu na szybę i zanim zdąży
    uchomić wycieraczki potrąci pieszego albo wpakuje się w dupsko pojazdowi
    przed nim.

    --
    Yogi(n)

  • 104. Data: 2010-01-13 13:36:33
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    Mariusz Chwalba pisze:

    > A co robi ta czapa w razie hamowania? :P

    nic,
    nawet podczas mocnego depnięcia, nie chce się zsunąć.

    pozdrawiam
    mario

  • 105. Data: 2010-01-13 13:37:06
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    Krzysiek Kielczewski pisze:

    > Błota tyle nie leci.
    >
    > Pzdr,
    > Krzysiek Kiełczewski

    ale ile leci śniegu, przez parę sekund?

    pozdrawiam
    mario

  • 106. Data: 2010-01-13 14:07:16
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-13, Mario <c...@s...onet.pl> wrote:

    > ale ile leci śniegu, przez parę sekund?

    Wystarczająco długo, żeby przez chwilę nie mieć widoczności.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 107. Data: 2010-01-13 14:15:33
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Yogi(n) pisze:

> [...]
    > widzieć, bo cały podtopiony śnieg z dachu zjedzie mu na szybę i zanim
    > zdąży uchomić wycieraczki potrąci pieszego albo wpakuje się w dupsko

    A jak bedzie widzial to sila wzroku zatrzyma samochod :P

    --
    Karolek

  • 108. Data: 2010-01-13 14:16:26
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Krzysiek Kielczewski pisze:

    > Wystarczająco długo, żeby przez chwilę nie mieć widoczności.

    :> fajne baje opowiadasz.
    Jak snieg pada to tez nie masz widocznosci?

    --
    Karolek

  • 109. Data: 2010-01-13 14:53:18
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-13, Karolek <d...@o...pl> wrote:

    >:> fajne baje opowiadasz.
    > Jak snieg pada to tez nie masz widocznosci?

    Jak pada w ilościach kilku centrymetrów w dziesięć sekund to owszem, nie
    mam.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 110. Data: 2010-01-13 15:18:04
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Krzysiek Kielczewski pisze:

    > Jak pada w ilościach kilku centrymetrów w dziesięć sekund to owszem, nie
    > mam.

    Wlacz wycieraczki, to bedziesz mial :P

    --
    Karolek