  • Data: 2010-12-28 16:01:34
    Temat: Re: `webasto`
    Od: " " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Papkin <s...@s...net> napisał(a):

    > Teraz zobacz na opinie goscia, wlacz pokazywanie jedynie neutralnych i
    > negatywnych.
    >
    > http://allegro.pl/show_user.php?uid=7510191&type=fb_
    given_all zobacz ze gosc
    > wystawia swoim klientom msciwe i niskich lotow opinie negatywne.
    >
    > Teraz juz wiesz ze idioci wola wystawic pozytywa, boja sie wielkiej hanby w
    > postaci odwetowego komentarza (az dziwi, az smiech a moze i placz).

    Dokladnie, do momentu, kiedy po wywiazaniu sie przez kupujacego z umowy, czyli
    ZAPLACIE i ODEBRANIU TOWARU, a nastepnie wyrazeniu swej opinii w sposob
    NEGATYWNY, sprzedajacy nie bedzie mial PRAWA dac odwetowego komentarza cale to
    ALLEDROGO moze spadac na szczaw.

    Z jakiej racji KUPUJACY ma dostac NEGATYWA? co krzywy przelew puscil, za wolno
    biegl na poczte po przesylke?

    Ale widac glupich nie siaja, allegro jest jedno i stawia warunki, malo kto sie
    odwazy olac ich na miesiac - bo ta sa pieniadze, nowy regulamin to kpiny, ale
    kazdy sie z nim godzi - ja po czesci tez, powinno byc to zorganizowena jak na
    Ebayu, sprzedajacy po otrzymaniu kasy nie moze wystawic negatywa bo z niby
    jakiej racji, a tam oceniaja jak jest, co do joty, a nie aby nie dostac nega w
    odwecie i pisza nie prawde.

    a wracajac do meritum, kupilem kiedys taki badziew ale mial 350W i faktycnzi
    enmial, sinik w maluchu (alternator) az kucal, jak to wlaczalem - o kant tylka
    to bylo, do +5 jakis komfort to dawlao, ponizej -5 nawet niechcialo odparowac
    przendij szyby ;)... jak to w maluchu.

    U nas zasada jedna, kupic cos za bezcen, sprzedac za mase kasy... i rznac glupa