  • Data: 2010-12-29 00:37:29
    Temat: Re: `webasto`
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > U nas zasada jedna, kupic cos za bezcen, sprzedac za mase kasy... i
    > rznac glupa

    ano, a Ci co sie czepiaja moich opini - nie czytac, pisze prosto z mostu. Takie
    urzadzenia kupuja naiwniacy i wiecej owijac sie nie da. A ze jeszcze pisza
    pozytywne opinie to juz rece opadaja. Trzeba pisac dosadnie, moze zrozumie.
    Calkiem duzo tych "inteligentow" przewija sie przez takie oferty na allegro.
    Fakt ze az sie we mnie gotuje ze tyle osob to kupuje zamiast najpierw zapytac.

    Wg mnie taki UOKIK powinien zabraniac importu tego typu szmelcu do Polski. Choc
    jest to nie wykonalne bo "na cle" musialby pracowac sztab ludzi z roznych
    dziedzin. Tego typu urzadzenia to marnotrastwo miedzi, plastiku, paliw
    kopalnych na transport i wytworzenie itd. Pozniej jesli nie trafi do garazu na
    wsze czasy to na pewno "zagrzeje miejsce" na wysypisu :)

    Jeszcze RAZ: DEFA warm up - produkt EU i naprawde dziala jesli tylko dac mu
    kilkadziesiat minut, stopi lod z szyb i rozgrzeje auto. Niestety jedynie dla
    ludzi z dostepem do 230V na parkingu.