  • 11. Data: 2009-04-27 13:18:40
    Temat: Re: Poszukiwany fotograf na s'lub
    Od: Howk <p...@p...onet.pl>

    On 27 Kwi, 15:12, "Polon" <P...@o...pl> wrote:
    > Nie przejmuj sie <kotos> zlosliwosciami na grupie.
    > Zlozyles oferte i jak na moje spoko.
    > Gdybym mieszkal blizej to chetnie bym zrobil fotki na Twoim slubie.
    >
    > Polon

    A gdzie mieszkasz? Zapodaj adres to będą do Ciebie walić ziomkowie
    drzwiami i oknami, za free ;))

  • 12. Data: 2009-04-27 14:06:45
    Temat: Re: [waw] Poszukiwany fotograf na slub
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > Poszukuje fotografa na okolo 2 godziny, ktory chcialby zrobic sobie
    > fotki slubne do portfolio.
    > Niestety nie stac mnie na super sesje za duzo $$$$, wiec ew. moge
    > wygospodarowac kilka stowek.
    > Miejsce: kosciol Sluzew nad Dolinka

    uwazam ze jets to dobra okazaj dla niektórych zeby zaczac sie krecic w tym
    biznesie. Pewnie niektózy tutaj cie wysmieja, al;e sami robia nie lepsze
    zdjecia niz zrobilby ktos kto chce zaistniec i jest poczatkujacym. Sam
    bralem po taniosci i bylo ok, nie musialem placic za to samo grubych
    pieniedzy bo efekt bylby ten sam.

  • 13. Data: 2009-04-27 14:47:56
    Od: T...@s...in.the.world

    In article
    <f...@v...goo
    glegroups.com>,
    j...@g...com wrote:

    > To Ty zdaje się poszukujesz fotografa i nie chcesz za dużo zapłacić,
    > dlatego potencjalny fotograf pyta jak wyglądasz Ty lub Twoja wybranka.
    > Być może jesteście dla niego tak bardzo atrakcyjni, że zrobi to za
    > darmo albo jeszcze dopłaci.

    Malarze holenderscy malowali ludzi starych i pokurczonych. Nie ukrywali
    brzydoty swoich modeli, ale pokazywali ich piekno, bo mieli dystans do
    swego tworzywa.

    TA

  • 14. Data: 2009-04-27 14:52:44
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik Titus_Atomicus napisał

    > Malarze holenderscy malowali ludzi starych i pokurczonych. Nie ukrywali
    > brzydoty swoich modeli, ale pokazywali ich piekno, bo mieli dystans do
    > swego tworzywa.

    A co pan robil w damskiej toalecie ?

    adam

  • 15. Data: 2009-04-27 14:52:56
    Od: a402 <z...@o...pl>

    T...@s...in.the.world pisze:

    > Malarze holenderscy malowali ludzi starych i pokurczonych. Nie ukrywali
    > brzydoty swoich modeli, ale pokazywali ich piekno, bo mieli dystans do
    > swego tworzywa.

    Wcale problem nie jest w tym, że panna młoda jest pokurczona.

  • 16. Data: 2009-04-27 15:34:38
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    a402 wrote:

    > Wcale problem nie jest w tym, że panna młoda jest pokurczona.

    Problemem jest to, że nie możesz być jednocześnie twórcą i tworzywem.

  • 17. Data: 2009-04-27 15:44:26
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

> [...]
    > fotki slubne do portfolio.
    > Niestety nie stac mnie na super sesje za duzo $$$$, wiec ew. moge

    juz lecim...wszyscy jak tu jestesma....
    i za darmo...
    rak

  • 18. Data: 2009-04-27 15:51:13
    Od: q...@g...com

    > Krzysztof
    ..za takie ogloszenie w demokratycznym kraju, Unia, czyli zwiazek
    zawodowy wzial by sie za tylek oglaszajacego.
    StaM

  • 19. Data: 2009-04-27 16:05:07
    Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl>

    > ..za takie ogloszenie w demokratycznym kraju, Unia, czyli zwiazek
    > zawodowy wzial by sie za tylek oglaszajacego.

    Gdzie to?

    Zebym przypadkiem przez pomylke nie pojechal ;)

  • 20. Data: 2009-04-27 16:16:58
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Polon" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Nie przejmuj sie <kotos> zlosliwosciami na grupie.
    > Zlozyles oferte i jak na moje spoko.
    > Gdybym mieszkal blizej to chetnie bym zrobil fotki na Twoim slubie.

    No ty to natrzepałbyś ze 3000 fotek. Tamronem. I oczywiście wszystkie byłyby
    dobre.