    From: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: warto taka kamerke ?
    Date: Sat, 21 Jun 2014 07:07:59 +0200

    > https://www.youtube.com/watch?v=9qx5fgy8f28

    > A dzieki takim dodatkom mozna to kompletnie ukryc (u mnie np pod oslona
    > szyberdachu - silnika szyber dachu) a przedluzony obiektyw bedzie idealnie
    > zamaskowany za lusterkiem - nikt nie zobaczy kamerki a wiec jej nie
    > skradnie.

    O widzisz, prawie dokładnie takiego rozwiązania poszukiwałem.
    Chciałem zamontować obiektyw za maskownicą grilla, a kartę mieć w środku.
    Jedyny powód, dla którego do tej pory nie mam kamery, to obawa o szybę, bo
    jakaś "lepka rączka" postanowi pozbawić mnie kamery.
    Montowanie i wymontowywanie każdorazowo przed jazdą mnie odrzuca.
    To nie kokpit samolotu, by za każdym razem sprawdzać checklistę obejmującą
    montaż kamery.
    Przytoczone rozwiązanie wydaje się być pozbawione tej wady...
    Pozdrawiam.
    WOJO