  • Data: 2014-06-23 23:59:30
    Temat: Re: warto taka kamerke ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 23 Jun 2014, s...@g...com wrote:

    > Jako autor tego filmu chciałem tylko wyjaśnić,
    [...]
    > i kompresji YT.
    > Dla Pana który twierdził że przez pierwsze 30 sekund nie rozpoznał tablic
    > dowód w postaci zrzutu bezpośrednio z pliku MOV.

    Odwrócę kota ogonem: np. ja o tym wiem.
    Pytanie jest, jaki jest wobec tego sens umieszczania takich przykładów
    na youtube?
    Ci co wiedzą, popatrzą na bitrate i stwierdzą 'to nie może być dobre' ;)
    Ci co nie wiedzą, wyciągną błędne wnioski.
    "kamera do kitu, nie widać tablic".
    IMVHO, sensowny "wrzut" na youtube wymagałby zadania sobie pracy,
    polegającej np. na wklejeniu znacznie powiększonych kawałków, być
    może właśnie takich klatek (powielonych, żeby kompresja międzyklatkowa
    ich nie wycięła).
    Albo... albo odsyłacz do sekundowych kawałków na serwisie plikowym :)

    > Widać tam niestety wyraźnie ogrzewanie szyby
    > i o dziwo również numer tablicy rejestracyjnej ;)
    >
    > http://nais.net.pl/18330021.JPG

    :)

    pzdr, Gotfryd