  • 31. Data: 2009-08-14 10:24:18
    Temat: Re: warto probowac renegocjowac internet z iplus ?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Flo in news:h62vl1$rjb$2@inews.gazeta.pl
    [.....]
    > A może hardware zawiódł.

    ja mam modem z iplusa, na usb. opticon/optico, jakos tak. sterownik
    opcjonalny,czy podlacze do pc,czy do laptopa - bez znaczenia. o, teraz
    mialem HSDPA, zasieg na jedna kreske, a teraz UMTS dwie kreski
    zasiegu,strony sie laduja jak na troche lepszym modemie telefonicznym.
    moze w weekend naprawde dokladnie pomierze, mam jakis DownTester v1.10 z
    nirsoft.net

    > Warszawa hmmmmmm. - pozwolę sobie nie komentować.

    :) :) niby dlaczego? tradycyjne krakow-warszawa-i okolice takze ?
    dziwne,ale ja nigdy na to nie chorowalem : ))))))))))))))))

    moze lepie wyszarpie jakas antene internetowa z zasiegiem powiedzmy
    [teoretycznym] 4 km, zlapie moze jakis hot spot i bez żenady iplusa cos uda
    sie moze.

  • 32. Data: 2009-08-14 12:53:04
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    1634Racine pisze:

    > :) :) niby dlaczego? tradycyjne krakow-warszawa-i okolice takze ?
    > dziwne,ale ja nigdy na to nie chorowalem : ))))))))))))))))

    Nie chodzi mi o ludzi tylko o infrastrukturę, a dokładniej o to, że się
    zapycha z byle powodu choć nie jest to jedyne miejsce z takimi problemami.
    Sam przerabiałem na Bielanach w okolicy AWF-u jak sygnał skakał w
    telefonie w tempie żabki na mokradłach. Załamać się idzie.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 33. Data: 2009-08-15 11:09:27
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl>

    > swoja droga nóż otwiera sie - play rozdaje net po ok 45 zl i to juz po
    > okresie probnym [gdzies tu czytam, ze z limitem 10 giga, ja mam zdaje sie
    > 4],a ja musze placic 110 iplusowi za towar co miesiac kupowany i MUSZE go
    > kupowac.
    > zdzierstwo.

    Ale spojrzyj jaki zasięg ma play a jaki plus. Mapkę mają na witrynie...

  • 34. Data: 2009-08-15 11:55:11
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl>

    > zupelnie powaznie:
    > czy nie ma w prawie polskim/KONSUMENCKIM jakiegos myka, ktory pozwoli
    > komus kto czuje ze jest ewidentnie szarpany przez sprzedawce, renegocjowac
    > cene towaru _nadal_ kupowanego, a ponad dwa razy tanszego tuz obok? To
    > nie jest tak, ze juz zajechalem wóz i chce zwrot pieniedzy. Ten towar jest
    > _ciagle_ kupowany. Sytuacja jest nietypowa,wiem,ale dlatego pytam.

    W kodeksie cywilnym, ale to raczej nie wygląda tak źle jak Ty to teraz
    widzisz

  • 35. Data: 2009-08-15 15:14:00
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    op23 in news:h667rv$svu$3@achot.icm.edu.pl
    > Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl>
    > Ale spojrzyj jaki zasięg ma play a jaki plus. Mapkę mają na witrynie...

    wiem; ale w miescie ma to mniejsze zdecydowanie znaczenie.

  • 36. Data: 2009-08-15 15:14:59
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    op23 in news:h667s4$svu$4@achot.icm.edu.pl
    > Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl>
    > W kodeksie cywilnym, ale to raczej nie wygląda tak źle jak Ty to teraz
    > widzisz

    wyglada bardzo zle - place 2x wiecej niz u konkurencji bym placil. To
    oczywiste.

  • 37. Data: 2009-08-15 15:15:50
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Flo in news:h63mnk$r6t$1@inews.gazeta.pl
> [...]
    > Sam przerabiałem na Bielanach w okolicy AWF-u jak sygnał skakał w
    > telefonie w tempie żabki na mokradłach. Załamać się idzie.

    to fakt; a wydaje sie, ze przekazniki sa na kazdym kiosku.

  • 38. Data: 2009-08-15 16:52:57
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 15.08.2009 1634Racine <1...@R...pl> napisał/a:

    > wyglada bardzo zle - place 2x wiecej niz u konkurencji bym placil. To
    > oczywiste.

    Było myśleć _przed_ podpisaniem umowy i wzięciem modemu za 1zł, a nie teraz
    jęczeć od tygodnia na grupie.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 39. Data: 2009-08-15 20:56:37
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "1634Racine" napisał:

    > ale to moge zrobic dopiero za rok, po cyrografie; i oczywiscie wybiore
    > najkorzystniesze z rynku,niekoniecznie iplus.

    Po co? Żeby znowu po roku zorientować się, że ceny wokół spadły i rozpocząć
    kolejną jeremiadę?

> [...]
    > okresie probnym [gdzies tu czytam, ze z limitem 10 giga, ja mam zdaje sie
    > 4],a ja musze placic 110 iplusowi za towar co miesiac kupowany i MUSZE

    Pacta sunt servanda.

    > zdzierstwo.

    Że co, proszę? Czy w trakcie trwania umowy operator podwyższył stawkę?

    JoteR

  • 40. Data: 2009-08-16 09:44:22
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl>

    > wyglada bardzo zle - place 2x wiecej niz u konkurencji bym placil. To
    > oczywiste.

    Ale Ci działa wszędzie a nie tylko w mieście. Trzeba było kupić do miasta
    jak w mieście tylko chcesz. Odsprzedać to możesz komuś.