-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!postnews.google.com!o26g2000
vbi.googlegroups.com!not-for-mail
From: Czarek Daniluk <c...@c...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: warto lać droższego diesla?
Date: Thu, 25 Aug 2011 04:00:17 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 51
Message-ID: <4...@o...googlegroups.com>
References: <j30b0m$c2f$1@mx1.internetia.pl>
<4e53bf95$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>
<4e54060e$0$3502$65785112@news.neostrada.pl>
<j330tc$uga$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: 77.79.235.235
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1314270017 3169 127.0.0.1 (25 Aug 2011 11:00:17 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Thu, 25 Aug 2011 11:00:17 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: o26g2000vbi.googlegroups.com; posting-host=77.79.235.235;
posting-account=I4ZO3QoAAAA01l0p8Kn5DQyobuawlUun
User-Agent: G2/1.0
X-Google-Web-Client: true
X-Google-Header-Order: HUALESNKRC
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:5.0) Gecko/20100101
Firefox/5.0,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2394071
[ ukryj nagłówki ]On Aug 24, 4:12 pm, "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl> wrote:
> On 2011-08-23 21:56, marcin wrote:
>
> >> Samochód spala BioEstra więcej, następuje oczywisty spadek mocy, stąd
> >> jego
> >> niższa cena.
>
> > Oczywisty tzn. o ile ? O pół mocy czy dwa KM ? Pojechałeś na hamownię czy
> > powtarzasz _pierdoły_ ? A nawet jak spadnie o ciut, to niektórzy używają
> > auta do jeżdżenia, a nie ścigania :]
>
> Też sprawdzałem Bio 100% ze stacji Bliska = Orlen.
>
> Efekt - skok spalania z ok. 8l/100km do 9l/100km, do tego auto na
> wolnych obrotach po prostu muli, skrzynia musi redukować żeby wogóle
> sensownie przyśpieszyć i nie pomaga to, iż pompa wtryskowa w 2.1TD PSA
> jest sterowana elektronicznie.
>
> I żadnej hamowni do tego nie trzeba, to po prostu czuć pod nogą.
>
> Niektórzy też nie rozumieją, że posiadanie tych paru koni więcej w
> sytuacji podbramkowej może pomóc uniknąć dzwona i utraty życia za kółkiem.
>
> Reasumując: cena pokonania 100km taka sama, za to dynamika gorsza -
> sensu stosowania nie widzę, wróciłem do normalnego ON z Tesco
> tankowanego z rabatem 25gr i jest z powrotem normalnie i do tego
> relatywnie taniej.
Eeeeee gadacie.
Były czasy, że Ester na stacji było po 2,99 - ropa pod 4zł :)
Moje stare już nieposiadane 1,9TDI 90KM nie narzekało jak miało w baku
100% estru, jeździło identycznie na ropie i na estrze ;)
Różnica w spalaniu prawie niemierzalna, ze względu na brak
identycznych warunków jazdy - jak paliło ropy po DC około 7,5 do 8l,
tak tyle samo wypompowywało z baku estru :)
Pozdrawiam !
PS:
Przyspieszenie bardziej zależało od temperatury zewnętrznej, czyli
sprawności intercoolera, niż od tego co było w baku. Przy upałach pod
35-36 stopni, jeździłem nim jakbym, miał starego muła TD 75KM :)
Następne wpisy z tego wątku
- 25.08.11 13:01 Czarek Daniluk
- 25.08.11 17:36 Lukasz
- 25.08.11 17:40 Lukasz
- 25.08.11 18:12 Kuba \(aka cita\)
- 25.08.11 19:23 to
- 26.08.11 06:51 Lukasz
- 26.08.11 06:58 Lukasz
- 26.08.11 13:44 robot
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=