  • Data: 2011-08-26 13:44:32
    Temat: Re: warto lać droższego diesla?
    Od: robot <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 24 Aug 2011 23:39:36 +0200, Przemysław Czaja wrote:

    > Użytkownik ".Peeter"

    > Do strojenia używaliście zwykłych magnesów, czy neodymowych i czy poza
    > przewodami paliwowymi daliście również na dolot? Pytam, ponieważ ja
    > dałem pod podwozie 400 neodymów, które odpychają mnie od biegunów
    > zmniejszając wagę auta - od razu czuć, że idzie jak burza i się
    > zastanawiam, czy jeszcze nie dać magnesów pod ON z Tesco?

    Źle robisz. Jak już kolega słusznie zauważył zmniejsza się przez to
    przyczepność podczas pokonywania wiraży [trzba zwalniać do <150].
    Ja zwróciłem magnesy w kierunku bieguna i mnie przyciągają bez zmiejszania
    masy własnej. Jest tylko jeden problem - w kierunku przeciwnym do bieguna
    efekt jest odwrotny. Jeszcze nie rozgryzłem jak temu zaradzić.
    Aha, w samochodzie też zamierzam wstawić takie neodymy.

    --
    pozdrawiam