  • 11. Data: 2011-02-08 10:37:50
    Temat: Re: warto? ford focus 2005r ?
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-02-08 10:37, CeSaR pisze:
    > Teraz jest C4 GP. Kolor też niestety szary metalik :-(
    > Może to sentyment po FF?
    Nie no. Forda to bym jeszcze wziął, ale francuza?? Toż to się sypie już
    na etapie wydobycia rudy! ;-)

    Maciek

  • 12. Data: 2011-02-08 10:37:54
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

  • 13. Data: 2011-02-08 10:44:57
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin mateusx6

    > Czy warto kupowac forda focusa 1.6 TDCI 110KM? Czy fordy naprawde sa tak
    > awaryjne? Droge czesci, brak zamiennikow? Mam 25tys zl na wydanie,
    > glownie trasa - rocznie ok 25tys km. Jak nie ford, to co warto kupis za
    > ta kase?

    Absolutnie nie kupuj tego padła, przecież za tą cenę dostaniesz
    prestiżowego i niezawodnego Golfa w tdiku z przebiegiem 90 tys. km w
    stanie idealnym.

  • 14. Data: 2011-02-08 10:59:19
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Nie no. Forda to bym jeszcze wziął, ale francuza?? Toż to się sypie już
    > na etapie wydobycia rudy! ;-)
    Dziwne - w 2005 r sądziad sprzedał swoje 5 letnie FF , w którym było nieźle
    zgnite podwozie, a moje megane z 97 wtedy nie miało sladu rdzy...

    K.

  • 15. Data: 2011-02-08 11:09:53
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Dziwne - w 2005 r sądziad sprzedał swoje 5 letnie FF , w którym było
    > nieźle zgnite podwozie, a moje megane z 97 wtedy nie miało sladu rdzy...

    Jak nim szorowal po czym sie da i nie zabezpieczal to nie dziwota. Mogl miec
    nawet dziury na wylot.

  • 16. Data: 2011-02-08 11:26:53
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > bardzo zabawne... naprawde :) A tak poza tym to wniesiesz
    > cos konkretnego do tego watku?

    Nie żebym się czepiał, ale żeby wymagać od kogoś konkretnej
    odpowiedzi należy najpierw zadać konkretne pytanie :-). A Ty
    pytasz czy warto kupić takie a takie auto. odpowiedź brzmi:
    "warto" albo "nie warto" /*niepotrzebne skreślić. Błąd
    Twojego pytania polega na tym, że nie podajesz żadnych
    danych, stanu, a nawet ceny :-). To że chcesz wydać 25.000
    nie znaczy, że ten ford tyle kosztuje....

  • 17. Data: 2011-02-08 12:27:00
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-08 10:44, to pisze:
    > begin mateusx6

    > Absolutnie nie kupuj tego padła, przecież za tą cenę dostaniesz
    > prestiżowego i niezawodnego Golfa w tdiku z przebiegiem 90 tys. km w
    > stanie idealnym.

    Ale w ksenonach i w leksusie z tyłu? Za taką cenę to liczyłbym na
    dodatkowy spoiler i niebieskie neony w tym Golfiaczu.

    Tak, Focus jest okropny, taki zwyczajny do bólu. Po prostu tylko
    jeździsz i jeździsz i raz na 20k km wpadasz na stację na przegląd. Do
    bani z taki samochodem. A tak serio, to jeżdżę i jeździłem 1.6 ale
    benzyną. Niby ilość koników podobna, ale mimo wszystko gdybym miał
    możliwość to wziąłbym 1.8. Zwłaszcza że wersja po lifcie jest cięższa i
    silnik niby daje radę ale bez szaleństw. Poczytaj opinie o TDCI, ogólnie
    ludzie chwalą sobie te silniki pod warunkiem że od początku były
    traktowane odpowiedzialnie (turbiny) i pojone dobrym paliwem, a tego nie
    wiesz. Benzyna to jednak mniej problemów, a oszczędność na spalaniu (bo
    nie na cenie litra ON vs NoPb95 przecież) szybko może się skasować przy
    pierwszej awarii diesla.
    --
    MZ
    był F Focus I 1.6 '04

  • 18. Data: 2011-02-08 12:30:06
    Od: mateusx6 <m...@g...pl>

    Robert_J pisze:

> [...]

    "Czy warto kupowac forda focusa 1.6 TDCI 110KM? Czy fordy naprawde sa
    tak awaryjne? Droge czesci, brak zamiennikow?"

    A co wg Ciebie jest tu zle sformulowane? Pytam jasno czy warto kupic
    TAKI samochod z TAKIM silnikiem. Nie pytam o dana oferte z ogloszenia.
    Pytam o TEN samochod z TYM silnikiem. Przeciez po to jest
    pl.misc.samochody, chyba nie bede sie tu pytal jak wymienic zarowke...

    "Mam 25tys zl na wydanie, glownie trasa - rocznie ok 25tys km. Jak nie
    ford, to co warto kupis za ta kase?"

    To druga czesc, pisze mam TYLE i jezeli nie focus to co jest warte uwagi
    ? I wiadome jest, ze chcialbym cos podobnego do focusa...

    Naprawede tak ciezko cos konkretnego odpowiedziec, ale pewnie zawsze
    latwiej sie poczepiac troche. Czy problem z czytaniem ze zrozumieniem?

  • 19. Data: 2011-02-08 12:53:34
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

> [...]
    > TEN samochod z TYM silnikiem. Przeciez po to jest pl.misc.samochody, chyba
    > nie bede sie tu pytal jak wymienic zarowke...

    Możesz zapytać, jak wymienić żarówkę. Pewnie ktoś pomoże.
    A co do powyższego - zle jest sformulowane pytanie. Bo jednym tchem
    wymieniasz FF 1.6D z 2005r i zaraz za chwię powielasz opinię o "takiej
    awaryjności", "drogich częsciach " i "braku zamienników" przy czym opinia
    dotyczy Fordów w ogólności.
    Więc podałem ci kłopoty z awaryjnością i dostępem do części (żarówki z
    benzyniarni, klocki z pierwszego lepszego sklepu)....

    > Naprawede tak ciezko cos konkretnego odpowiedziec, ale pewnie zawsze
    > latwiej sie poczepiac troche. Czy problem z czytaniem ze zrozumieniem?

    A kto się czepia? Dostałeś kilka opinii na temat FF w wersji i pierwszej i
    drugiej...

  • 20. Data: 2011-02-08 12:54:13
    Od: "spa" <s...@a...er>

    Użytkownik "mateusx6" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > TEN samochod z TYM silnikiem. Przeciez po to jest pl.misc.samochody, chyba
    > nie bede sie tu pytal jak wymienic zarowke...

    Takich aut jest mnóstwo.
    Jakich odpowiedzi się spodziewałeś ?
    Focusy są uważane za dobre auta.
    Czego oczekujesz? Oferty na Golfa czy BMW?