  • 1. Data: 2011-02-07 18:47:14
    Temat: Beżowa Alfa 159?
    Od: Kenjiro <k...@s...pl>

    Witam

    Mam jutro obejrzeć Alfę do zakupu, jej kolor właściciel określił jako
    beż/kawa z mlekiem. Spotkaliście się z takim kolorem 159-tki, bo ja nie?
    Zdjęcia takiego koloru w necie też nie udało mi się znaleźć.

    Dzięki za jakieś informacje!

  • 2. Data: 2011-02-07 19:07:25
    Temat: Re: Beżowa Alfa 159?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 07 Feb 2011 18:47:14 +0100 osobnik zwany Kenjiro
    wystukał:

    alfa w budyniu?
    znaczy niemiaszkowa taryfa :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2011-02-07 19:41:06
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    On 07/02/2011 17:47, Kenjiro wrote:
> [...]
    > beż/kawa z mlekiem. Spotkaliście się z takim kolorem 159-tki, bo ja nie?
    > Zdjęcia takiego koloru w necie też nie udało mi się znaleźć.

    Sa takie, ale chyba wylacznie metalic, wiec wychodzi jakby zlota

  • 4. Data: 2011-02-07 20:52:01
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-02-07 18:47, Kenjiro pisze:
> [...]
    > beż/kawa z mlekiem. Spotkaliście się z takim kolorem 159-tki, bo ja nie?
    > Zdjęcia takiego koloru w necie też nie udało mi się znaleźć.

    brzmi jak po niemieckiej taxi

    --
    venioo
    GG:198909

  • 5. Data: 2011-02-07 21:10:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Kenjiro

    > Mam jutro obejrzeć Alfę do zakupu, jej kolor właściciel określił jako
    > beż/kawa z mlekiem. Spotkaliście się z takim kolorem 159-tki, bo ja nie?
    > Zdjęcia takiego koloru w necie też nie udało mi się znaleźć.

    Upewnij się, że nie będzie to kolor, nie przymierzając, sraczki.

  • 6. Data: 2011-02-07 21:14:14
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > beż/kawa z mlekiem. Spotkaliście się z takim kolorem 159-tki, bo ja nie?
    > Zdjęcia takiego koloru w necie też nie udało mi się znaleźć.

    Sprawdź tutaj:
    http://www.uniquecarsandparts.com.au/colour_codes_al
    fa_romeo.htm
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 7. Data: 2011-02-07 23:59:23
    Od: R <b...@p...pl>

> [...]
    > beż/kawa z mlekiem. Spotkaliście się z takim kolorem 159-tki, bo ja nie?
    > Zdjęcia takiego koloru w necie też nie udało mi się znaleźć.

    Może Sabbia di luna?

    R.

  • 8. Data: 2011-02-08 12:46:47
    Od: "Sahim" <n...@g...com>

    > Mam jutro obejrzeć Alfę do zakupu, jej kolor właściciel określił jako
    > beż/kawa z mlekiem. Spotkaliście się z takim kolorem 159-tki, bo ja nie?
    > Zdjęcia takiego koloru w necie też nie udało mi się znaleźć.

    Mała dygresja - jakieś 10 lat temu kupiliśmy do firmy Fiata Maree w kolorze
    do którego najlepiej pasowało określenie sr*czka metalik - w dowodzie
    rejestracyjnym inteligenty z urzędu napisały.. kolor: "nieokreślony" :)

    S.

  • 9. Data: 2011-02-08 14:20:30
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Kenjiro" <k...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > beż/kawa z mlekiem. Spotkaliście się z takim kolorem 159-tki, bo ja nie?
    > Zdjęcia takiego koloru w necie też nie udało mi się znaleźć.

    proponuje - wyciagnij od goscia jescze dzisiaj vin samochodu. zadzwon do
    aso, albo wklep go w epera, i zobacz - znajdziesz tqam kolor, wewnątrz,
    zewnątrz itp.

    co do takiegookreslania: ja mam auto od brązowego, przez szare, srebrne, i
    jescze chyba kiklka okreslen slyszalem;) moja siostra ma alfe, ktora jest
    niebiesko,szaro, zmieniajaca kolor:)

    alfy, lancie, maja kolory ciezkie do okreslenia. tzn kazdy mowi o nich
    inaczej:)
    takie mam wrazenie.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 10. Data: 2011-02-08 14:26:21
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 8 Feb 2011 14:20:30 +0100, Bartek napisał(a):

    > proponuje - wyciagnij od goscia jescze dzisiaj vin samochodu.

    Bartek - kolega Kenjiro wpada co jakiś czas na grupę pytając o AR 159,
    po czym znika nie czytając nawet informacji zwrotnej. Także szkoda
    naszego czasu na wszelakie sensowne rady.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.