  • 21. Data: 2012-11-22 20:09:37
    Temat: Re: w pyrylandii nie znaja S-3??
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.11.2012 19:44, Cavallino pisze:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^

    [ciach]

    > Może ktoś konkretnie o jaki sygnalizator chodzi?
    > Taki na wprost i w lewo, a na innych pasach na wprost (s2)?

    Czego nie rozumiesz w oznaczeniu "S-3"?

    > Bo faktycznie nie spotkałem się, żeby sygnalizator do jazdy (m.in.) na
    > wprost nadawał sygnał czerwony, gdy inne pasy na wprost mają zielony.
    > Może raz we Wrocławiu.
    > W Poznaniu praktycznie zawsze ruch w danym kierunku jest
    > zsynchronizowany na wszystkich pasach.
    >
    > Jeśli o taki przypadek chodzi, to się nie dziwię, że ktoś był
    > zdezorientowany warszawskim burdelem drogowym.

    Ty jesteś wybitnie zdezorientowany językiem polskim i na prawdę nie wiem
    jaki musisz mieć burdel w głowie, żeby "S-3" odczytać jako "s2" a
    "czerwony do jazdy w lewo przy zielonym na wprost" odczytać jako "na
    wprost zielony i czerwony".

  • 22. Data: 2012-11-22 20:16:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.11.2012 19:35, Przyjazny pisze:

    > Nie, nie instaluje się. Mają radosną twórczość: S-1 + strzałka w stylu
    > F-11 nad sygnalizatorem. Przynajmniej w tej części miasta którą ostatnio

    Jakieś dziwne...

    > widziałem tak było, pewnie można by na jakimś Street View przetestować
    > bardziej losową próbkę skrzyżowań.

    Pierwsze jakie "upolowałem" ma dokładnie taki sam zestaw, jak to w
    Warszawie z mojej opowieści:

    http://mapy.google.pl/maps?q=pozna%C5%84&hl=pl&ie=UT
    F8&ll=52.398858,16.876073&spn=0.018749,0.038581&sll=
    52.24755,21.193789&sspn=4.816993,9.876709&t=h&hnear=
    Pozna%C5%84,+wielkopolskie&z=15&layer=c&cbll=52.3988
    03,16.875814&panoid=_EnWnofpa607KNXD5fIqbw&cbp=12,63
    .33,,1,6.56

    Tylko na tym zdjęciu S-3 jest zielone, a tam było czerwone przy zielonym
    na wprost.

    A tak poważniej i mniej regionalnie to zauważyłem, że ludzie mają
    problemy ze złożonymi światłami - na tracie katowickiej w Nadarzynie w
    kierunku na Janki ciągle widzę ludzi usiłujących ruszać na czerwonym na
    wprost w momencie jak ruszają skręcający na zielonym S-3 w lewo. Ale się
    nieco szybciej orientują - chociaż chyba tylko dzięki strumieniowi
    pojazdów przecinających im drogę gdyż skręcają w lewo z przeciwka ;-/

  • 23. Data: 2012-11-23 11:56:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > tak na prawdę

    Andrzeju, naprawdę nie wypada wygadywać interpunkcji w takiej sytuacji...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 24. Data: 2012-11-23 14:12:42
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-11-22 12:46, Andrzej Lawa pisze:

    > Bo się boisz :)

    Hmm... Przypuszczam, że wątpię. :-)
    Ty podajesz swoje nazwisko. Tylko, że ono brzmi inaczej... :-)
    Aha, żeby nie było, że ja też jestem anonimem i się boję - mogę Ci się
    przedstawić z imienia i nazwiska ale nie zwykłem tego robić na forum
    publicznym. I to nie ze strachu. :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 25. Data: 2012-11-23 14:34:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.11.2012 14:12, R2r pisze:

    > Hmm... Przypuszczam, że wątpię. :-)
    > Ty podajesz swoje nazwisko. Tylko, że ono brzmi inaczej... :-)

    Polskie znaki w nagłówkach regularnie sprawiają problemy - to kwestia
    techniczna.

    > Aha, żeby nie było, że ja też jestem anonimem i się boję - mogę Ci się
    > przedstawić z imienia i nazwiska ale nie zwykłem tego robić na forum
    > publicznym. I to nie ze strachu. :-)

    Powiedzmy.

    Pytanie: po co wchodzisz między wódkę za zakąskę? Dla sportu?

  • 26. Data: 2012-11-23 15:50:06
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-11-23 14:34, Andrzej Lawa pisze:

    > Polskie znaki w nagłówkach regularnie sprawiają problemy - to kwestia
    > techniczna.

    Powiedzmy. Jak dla mnie możesz się podpisywać Jan Kowalski, Antoni
    Macierewicz czy nawet Mikołaj Święty. Tak samo to wiarygodne. A ocenę o
    Tobie wyrabiam sobie na podstawie tego co piszesz i jak piszesz. Przy
    czym w odróżnieniu od Ciebie staram się nie werbalizować jej publicznie.

    > Pytanie: po co wchodzisz między wódkę za zakąskę? Dla sportu?

    Mylisz się. Podobnie jak w przypadku oceny Myjka.
    Pytanie: po co uskuteczniasz kłótnie personalne publicznie? Dla sportu?

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 27. Data: 2012-11-23 23:38:04
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 22.11.2012 10:40, Myjk pisze:
    > Thu, 22 Nov 2012 10:28:34 +0100, Andrzej Lawa

    > Pocieszasz się. Dzieciaki, to oceniają
    > pochodzenie po tablicach rejestracyjnych.

    większość PO jednak jest z pyrlandii. posłuchaj mojej ujmującej
    historii. jadę główną,jednokierunkową, 3 pasy. czerwone, zielone -
    startuje, powooooooli, mam z górki. za 100m skrzyżowanie (tylko wjazd na
    moją drogę) za 150m następne czerwone. Zawsze się stoi na tym następnym
    czerwonym. więc po kija mam na 150 metrach zmieniać 1,2,3 i hamulec?
    więc kulam. a tu z prawej na stopie zatrzymuje sie jakiś SUV z
    rejestracją....zgadłeś! PO. popatrzył że tylko mnie musi ustąpić, za mną
    nikogo niema, a ja jadę jak oferma, więc? po klaksonach! "Se myśle" w
    dupie cie mam, bo i tak staniesz za 50 metrów tak jak i ja stanę. JAk
    zobaczył że nie reaguje, to znowu po trąbkach. minąłem go, ruszył z
    piskami i z piskam zahamował tuż obok mnie- na czerwonym. z piskami
    ruszył, i..... znowu zahamował za 100metrów na czerwonym.

    ToMasz

  • 28. Data: 2012-11-26 09:30:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.11.2012 15:50, R2r pisze:

    > Mylisz się. Podobnie jak w przypadku oceny Myjka.
    > Pytanie: po co uskuteczniasz kłótnie personalne publicznie? Dla sportu?

    Spytaj się tego, kto zaczął - czyli Myjka.

  • 29. Data: 2012-11-26 11:39:01
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-11-22 10:13, Andrzej Lawa pisze:
    > W poznańskiem S-3 się nie instaluje, że gamoń nie zrozumiał
    > sygnalizatora?

    Ja ma PO i nawet w wielkopolskim nie mieszkam, sąsiad WE, a to nie
    mazowieckie także. Drugi jeździ na GD, ale cholera nijak to województwem
    pomorskim też nie jest. Słyszał Ty o czymś takim jak leasing?

  • 30. Data: 2012-11-26 11:53:36
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-11-23 23:38, ToMasz pisze:

    > większość PO jednak jest z pyrlandii.

    Większość polaków to analfabeci wtórni... (udowodnione badaniami, jest
    ponad 50%) tylko jakie to ma znaczenie w odniesieniu do konkretnego
    egzemplarza rodaka?