  • 81. Data: 2010-12-03 15:03:48
    Temat: Re: w niemczech tylko na zimówkach
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Fri, 03 Dec 2010 14:56:52 +0100, The_EaGle <e...@j...com> wrote:
    [...]
    > A nie prościej by było ustawić czujnik zmierzchu w samochodach? Ileż to
    > problemu rozwiązuje?

    I jak ktoś z przeciwka zaświeci, to gasiłby światła. A jeśli i tamten
    miałby
    czujniki...

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 82. Data: 2010-12-03 15:04:05
    Od: "marek" <s...@o...pl>

    > Nie z oszczędności (zużycie paliwa może o parę kropelek - dosłownie -
    > się zmieni), ale dlatego, że lubię mieć dobrze naładowany akumulator bez
    > konieczności ciągłego podłączania go do ładowarki.

    moze czas wreszcie zamontowac alternator zamiast pradnicy w Twoim 126p ?

  • 83. Data: 2010-12-03 15:06:07
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-12-03 14:58, Andrzej Lawa pisze:

    > Ten typ tak ma - upierdliwa menda bez krzyny chęci ni umiejętności do
    > merytorycznej dyskusji.
    > [ciach]

    To może odpowiesz merytorycznie śmierdzielu?

    > Ordung mus sein! ;)
    >
    > I ciesz się, że nie ma jeszcze opon dziennych, nocnych, weekendowych,
    > miejskich i podmiejskich ;->

    No tak myślałem, zlasowany mózg na wiele nie pozwala. Pij dalej chłopie
    i nie spamuj więcej.

  • 84. Data: 2010-12-03 15:07:06
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-12-03 13:32, Karolek pisze:

    > Ja proponuje taki razy dwa.

    Dlaczego niby?

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 85. Data: 2010-12-03 15:10:53
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-12-03 13:28, Maciek pisze:
    > A Ty widziałeś gdzieś opony zimowe do TIR'ów, poza krajami, gdzie śnieg
    > leży przez cały niemal rok? Ok, opony nie powinny być łyse, ale jak na
    > drodze leży śnieg to się zakłada łańcuchy, a nie jęczy, że zimówek
    > ludzie nie pozakładali. W ten słynny ostatni poniedziałek jechałem po DC
    > na zimówkach i ruszanie było tak samo "łatwe" jak na letnich.

    Chyba nie zrozumiałeś. Ja mam to gdzieś czy kierowca
    roweru/TIRa/osobówki czy też motocykla ma opony letnie/zimowe/całoroczne
    czy też z kolcami. Natomiast efekt ma być taki, że ostatecznie pojazd
    taki jedzie z innymi albo stoi na parkingu. Niestety w poniedziałek
    wielu kierowców (zwłaszcza TIRów) miało innych w dupie i postawiali
    swoje maszyny fantazyjnie w poprzek podjazdów i porobili na nich połacie
    lodu. Właśnie takie zachowanie powinno być karane i to nie mandadtem
    200zł+1pkt karny...

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 86. Data: 2010-12-03 15:24:32
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ludzie nie pozakładali. W ten słynny ostatni poniedziałek jechałem po DC
    > na zimówkach i ruszanie było tak samo "łatwe" jak na letnich.

    Widziałem w tym roku. Na oponie jak byk jest M+S oraz bieżnik znacznie
    bardziej agresywny niż taki klasyczny łysawy. Na oś przednią i napędzaną.

    Nie wiem jakie masz zimówki ale albo naprawdę kiepskie albo coś nie teges z
    Twoim ruszaniem. Na dębicy frigo 2 nie mam zadnych problemów podobnie jak na
    Uniroyalu MS.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 87. Data: 2010-12-03 15:26:06
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > Nie. Po prostu przy wielotonowym zestawie i chwilowym wzroście
    > temperatury (a trudno chyba w ciężarówce co parę dni wymieniać opony,
    > zwłaszcza, że trzeba by to pewnie robić parę razy w trasie), przy
    > hamowaniu zostawiałyby taki dłuuuuuuugi czarny ślad, a po jakimś czasie
    > robiły "puffff" i wtedy by dopiero było tamowanie ruchu :->

    Ta, co parę dni od połowy listopada do nie wiadomo kiedy po nowym roku. Poza
    tym stawiam na to, że one mają więcej miekkiej gumy czyli są wielosezonowe z
    większą uwagą poświęconą zimnym porom roku.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 88. Data: 2010-12-03 15:46:59
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-12-03 15:26, kml pisze:
    > Ta, co parę dni od połowy listopada do nie wiadomo kiedy po nowym roku.

    Ale wiesz ze TIRy nie jezdza tylko po Polsce? Co proponujesz gostkowi
    który wyjezdza z gdańska i jedzie do Włoch czy też Grecji?

  • 89. Data: 2010-12-03 16:12:46
    Od: Mario <c...@o...pl>

    To samo podczas wjazdów do tuneli.
    > Druga sprawa to montowanie (jak obecnie) w samochodach lamp do jazdy
    > dziennej.

    otóż to, coraz więcej takich autek widuję na drogach. Myślę że za kilka
    lat wszystkie będą miały dzienne-fabryczne. No ale nie, władza woli
    przywalić mijania w dzień (które niekiedy gówno dają) i sprawa
    załatwiona a niektórzy się jeszcze cieszą.

    pozdrawiam
    mario

  • 90. Data: 2010-12-03 16:23:45
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-12-03 15:46, spammtrapp pisze:

    > Ale wiesz ze TIRy nie jezdza tylko po Polsce? Co proponujesz gostkowi
    > który wyjezdza z gdańska i jedzie do Włoch czy też Grecji?

    Kogo to obchodzi? W Polsce ma mieć opony odpowiedni do panujących
    warunków albo stać na parkingu. Kropka.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj