  • 141. Data: 2010-12-04 00:50:19
    Temat: Re: w niemczech tylko na zimówkach
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 03 Dec 2010 20:30:30 +0100 osobnik zwany Mario
    wystukał:

    > Że jak nie mam takich świateł to muszę kupić lub jak debil świecić
    > światłami które SĄ PRZEZNACZONE DO INNEGO CELU.

    straszne. teraz są przeznaczone, mocą ustawy do tego właśnie celu.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 142. Data: 2010-12-04 01:10:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 03 Dec 2010 20:38:20 +0100, Maciek napisał(a):

    > Halo! Obudź się! Mamy zimę! Choćbyś stanął na rzęsach nie będzie takiej
    > płynności ruchu jak w lecie. Dla niektórych jak widzę jest zupełnie

    Dlaczego nie, poza brakiem umiejętności posiadaczy prawa jazdy?

    Pomogłyby, gdyby je mieli.

    --
    ___________ (R)

  • 143. Data: 2010-12-04 10:02:57
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-03 15:07, Mikołaj Tutak pisze:

    > Dlaczego niby?

    Raz, za blokowanie drogi, dwa za marnowanie zimowych opon.
    W sumie dowalilbym jeszce trzeci raz, za zrobienie prawka za lapowke.

    --
    Karolek

  • 144. Data: 2010-12-04 10:05:30
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-03 17:20, kml pisze:

    > Użytkownik "Mikołaj Tutak" <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com> napisał w
    > wiadomości news:idb214$iu9$1@news.onet.pl...

    > Dokładnie tak.

    Debil, goni debila.

    --
    Karolek

  • 145. Data: 2010-12-04 11:33:02
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 04 Dec 2010 10:02:57 +0100, Karolek napisał(a):

    > Raz, za blokowanie drogi, dwa za marnowanie zimowych opon.
    > W sumie dowalilbym jeszce trzeci raz, za zrobienie prawka za lapowke.

    Akurat egzamin na prawo jazdy nie obejmuje takich zagadnień.

    --
    ___________ (R)

  • 146. Data: 2010-12-04 11:50:27
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 3 Dec 2010 23:48:17 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > pod naczepą czy na osi napędzanej?

    Na osiach ciągnika. Niestety.
    Zresztą problem jest nieco bardziej złożony. W końcu komplet łańcuchów dla
    ciężarówki to wydatek rzędu 1500zł. Niby sporo. Ale jak to porównamy do
    wartości ciągnika siodłowego i kosztów jego eksploatacji, to jest to
    niezbyt duży wydatek.
    Jednak łańcuchów kierowcy nie mają. Zresztą ich brak to nie główna
    przyczyna.
    Dlaczego?
    Otóż korki powstają według dość prostego schematu - jadą ciężarówki,
    warunki się pogorszają, w końcu któryś z ciągników nie daje rady i staje
    pod górkę. Co się wówczas dzieje? Kolejni próbują go ominąć. I w końcu
    trafia się taki, który przy omijaniu nie da rady i masz dwa pasy
    zablokowane.
    Oczywiście liny nie mają, wyciągarki też nie. Bo po co.
    Przeczekać trudne warunki też się nie da. Wziąć na ciągnik ze 4 worki
    piasku i łopatę również nie można.
    Niestety, myślenie to nie jest najmocniejsza strona części kierowców
    ciężarówek.

    --
    ___________ (R)

  • 147. Data: 2010-12-04 12:11:30
    Temat: Re: w niemczech tylko na zim?wkach
    Od: Wojtek Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl>

    On Fri, 3 Dec 2010, jerzu wrote:

    > Chyba więcej - około 11 atmosfer. U mnie w Masterze są ponad 4 bary.

    No to tym bardziej :)

    W.

  • 148. Data: 2010-12-04 12:43:37
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości > Debil, goni
    debila.

    Ewidentnie ciągłe bieganie bardzo cie męczy.

  • 149. Data: 2010-12-04 12:45:12
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    wiadomości news:c1.01.3Ncpsx$JH8@mike.oldfield.org.pl...
> [...]
    > piasku i łopatę również nie można.
    > Niestety, myślenie to nie jest najmocniejsza strona części kierowców

    Zgadzam się w 100%.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 150. Data: 2010-12-04 13:09:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 3 Dec 2010 14:11:05 +0100, Wojtek Borczyk napisał(a):

    > W osobówce, gdzie ciśnienie w oponie wynosi zwykle ok. 2 barów z pewnością
    > nie. W przypadku opony auta ciężarowego napompowanej do 6 lub więcej barów
    > nie byłbym już tego taki pewien... ;-)

    A to opony są jednorodne? Bo jak dla mnie, to opona i bieżnik to dwa różne
    kawałki łączone dopiero pod koniec procesu produkcji.
    Miękkość bieżnika nie powoduje, że reszta opony jest słabsza...

    --