eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingw nawiązaniu do prawa autorskiego i opłat za istniejące programyRe: w nawi?zaniu do prawa autorskiego i op?at za istniej?ce programy
  • Data: 2009-02-19 12:55:08
    Temat: Re: w nawi?zaniu do prawa autorskiego i op?at za istniej?ce programy
    Od: Jędrzej Dudkiewicz <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz Kruk wrote:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jędrzej Dudkiewicz"
    >
    > Czyli uważasz jedne wartości za istotniejsze niż inne, ponieważ ktoś Ci
    > tak powiedział?

    I widzę, że to działa. Mam też fragmentarycznie poudowadniane, że
    działają. Żyję tylko 30 lat i mam kupę zmartwień, nie jestem w stanie
    wszystkiego przemyśleć.

    > Nie to jest tematem tej dyskusji.

    Ależ jest, właśnie jest! Bo to są podstawy - przecież mogła ta dyskusja
    wyglądać całkiem inaczej, mianowicie mógłbym to ja Cię cały czas
    atakować, dlaczego uważasz, że właśnie państwo musi wprowadzać takie
    przepisy! I co byś mi powiedział, dlaczego trzeba pomóc chorym? Bo
    inaczej pójdziesz do piekła? Właśnie to chciałbym wiedzieć - jaką masz
    hierarchię wartości i dlaczego taką a nie inną. Czy jeżeli ja uważałbym,
    że wciągnięte niżej w dyskusję upośledzone dzieci należy w zasadzie
    zrzucać ze skały, bo nie są potrzebne państwu do niczego (nie płacą
    podatków, nie orzą pól, nie mają nic wspólnego z "dziedzictwem
    narodowym") to co byś mi powiedział? "Gratuluję samopoczucia."? "Jak
    możesz spać w nocy?", "Faszysta" albo "Dziękuję, nie mam więcej pytań."?

    Przecież jeżeli napiszesz mi w przekonujący sposób, dlaczego Twoja
    hierarchia wygląda tak a nie inaczej i dlaczego jest lepsza od mojej, to
    "wygrałeś dyskusję", a i ja się dam przekonać, naprawdę.

    > Przecież owe dzieci nie powinny otrzymywać żadnej pomocy od państwa, bo
    > na wygody trzeba zapracować, prawda?

    A to tak, oczywiście. Uważam, że moim psim obowiązkiem jest pomóc
    ludziom, którym wiedzie się gorzej. Ale nie obowiązkiem państwa.

    JD