eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingw nawiązaniu do prawa autorskiego i opłat za istniejące programyRe: w nawi?zaniu do prawa autorskiego i op?at za istniej?ce programy
  • Data: 2009-02-19 13:16:32
    Temat: Re: w nawi?zaniu do prawa autorskiego i op?at za istniej?ce programy
    Od: Jędrzej Dudkiewicz <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz Kruk wrote:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jędrzej Dudkiewicz"
    >
    > Oczywiście. Feudalizm też działał. Niewolnictwo też działało.
    Możliwe, że za 500 lat ludzie będą patrzeć na nasze czasy i mówić tak
    samo z przekąsem "Demokracja też działała." I co z tego? Feudalizm i
    niewolnictwo są gorsze od tego, co jest teraz, bo chłopi i niewolnicy
    mieli bardzo ograniczoną wolność osobistą i prawo do własności. Znacznie
    bardziej, niż tylko "książka do BN".

    > Nie. Moja hierarchia wartości nie ma tu nic do rzeczy.

    Więc pozwól, że spytam Cię, poza dyskusją, jak wygląda Twoja,
    najwyraźniej zbudowana na mocnych, teoretycznych fundamentach,
    hierarchia wartości i jakie to są fundamenty.

    > A to ja nie mam więcej pytań.

    A ja mam. Dlaczego uważasz, że powinny dostawać pomoc od państwa?
    Powtarzam, dlaczego akurat od państwa.

    JD