eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingw nawiązaniu do prawa autorskiego i opłat za istniejące programyRe: w nawi?zaniu do prawa autorskiego i op?at za istniej?ce programy
  • Data: 2009-02-18 14:01:22
    Temat: Re: w nawi?zaniu do prawa autorskiego i op?at za istniej?ce programy
    Od: "slawek" <h...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Patryk Włos" <p...@i...peel> napisał w wiadomości
    news:gne7a4$28uc$1@opal.icpnet.pl...
    > Ja myślę, że powinniście się obaj z Jaxem przeprowadzić do takiego np.
    > Iranu. Tam będzie Wam dobrze. Albo do Pakistanu.

    Nie wiem. Gorąco, sucho. Islam. Nie odrobiłem lekcji i nie przeczytałem
    Koranu, ale z tego co wiem też ma jakieś wskazówki etyczne. I też pewnie w
    jakiś sposób definiuje "nie kradnij" (tam się chyba dalej ucina prawą rękę -
    coby złodziej musiał jeść z nieczytej lewej). Więc i pewnie z Koranu można
    wyciągnąć że piracenie jest be - no wiecie, zamiast "piracenie to jak
    kradzież mercedesa" to ewentualnie "piracenie to jak kradzież wielbłąda" :)
    Kurcze, toż Obama wyznaje Islam - więc dajcie luzu.

    Gdybyście byli nieco mądrzejsi, tobyście zauważyli, że właśnie w europejskim
    Średniowieczu nie dałoby się sprawnie licencjonować oprogramowania. Bo etyka
    tego okresu zabraniała bogacenia się - stąd Żydzi nie uznający tej etyki
    bogacili się tak łatwo.

    > Acha, tylko uważajcie, aby Wam dzikusy łbów nie poucinali - bo dla nich
    > będziecie nadal szczurami z zachodu.

    I dlatego należy umieć posługiwać się argumentacją zrozumiałą dla dzikusów:
    AK74, M16 itp.

    slawek