eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingw nawiązaniu do prawa autorskiego i opłat za istniejące programyRe: w nawi?zaniu do prawa autorskiego i op?at za istniej?ce programy
  • Data: 2009-02-18 14:37:54
    Temat: Re: w nawi?zaniu do prawa autorskiego i op?at za istniej?ce programy
    Od: Jędrzej Dudkiewicz <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz Kruk wrote:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jędrzej Dudkiewicz"
    >
    > Jakoś prawo Ci się zazwyczaj nie podoba podobno.
    > O, i sigomat też swoje wie.

    Po pierwsze, nie napisałem, że całe prawo, tylko że te regulacje, które
    wcinają się w moje prawo dysponowania moim majątkiem. Zbyt pochopnie
    wnioski wyciągasz. Nie mam nic przeciwko zakazowi kradzieży, bicia,
    zakłócania ciszy nocnej i paru innym. Ale żeby ktoś mi mówił, jak mogę
    to, co wyprodukowałem, sprzedawać? Może gdyby to była broń, to mógłbym
    to zrozumieć. Ale tak?

    JD