  • Data: 2010-07-22 10:46:26
    Temat: Re: w końcu nikon z stabilizacją w body. uffff
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    b...@n...pl pisze:

    > I przydałoby się przy tańszych zoomach, gdzie wiadomo, że przekroczenie
    > pewnej ogniskowej spowoduje spadek jakości.

    Panowie, no bez jaj... to przecież jest wszystko intuicyjne. Wystarczy
    rzucić okiem w kadr i w real by ocenić przedział wartości ogniskowych i
    związanego z tym ryzyka poruszenia czy jakości pracy szkła.
    To się nazywa ''wyczuć obiektyw'' i powstaje po setnym zdjęciu/tygodniu
    pracy z aparatem.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl