  • 11. Data: 2011-07-24 18:23:05
    Temat: Re: w Polsce to typowy manewr
    Od: "charwel (Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2011-07-24 18:19, Czesławek pisze:

    > A ja czekam już dłuższy czas na takiego jelenia bo mi szkoda własnej
    > kasy na wymianę lub naprawę pękniętego zderzaka.

    Przyjedź na rondo na ulicy Mińskiej we Wrocławiu.
    Masz to naprawione w 10min.

    charwel

  • 12. Data: 2011-07-24 19:08:40
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    > A ja czekam już dłuższy czas na takiego jelenia bo mi szkoda własnej
    > kasy na wymianę lub naprawę pękniętego zderzaka.

    znaczy się, chcesz umyślnie spowodować wypadek?:)

  • 13. Data: 2011-07-24 19:14:44
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Czesławek

    > A ja czekam już dłuższy czas na takiego jelenia bo mi szkoda własnej
    > kasy na wymianę lub naprawę pękniętego zderzaka.

    Zamierzasz popełnić przestępstwo, a właściwie dwa?

  • 14. Data: 2011-07-24 19:55:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-24, Tomek <t...@p...onet.pl> wrote:

    > sam tak robię, zamiast stać i przedłużać kolejkę, jadę wolnym pasem i
    > wbijam się z przodu, nikogo nie blokując, dokładnie tak samo jak
    > motocykle, w czym problem?

    Czyli jestes typowym burakiem cwaniakiem. A czemu jest kolejka? Bo takie
    madre glowy jak Ty pakuja sie na poczatku. Referencyjny przyklad most
    Grota w Wawie pas na Modlinska - stoi od poczatku mostu bo drogowe
    buraki pakuja sie na samym poczatku.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2011-07-24 19:56:36
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-24 16:16, Artur Maśląg pisze:

    > Spadnij kiedyś do Świnoujścia i spróbuj tak ominąć kolejkę do
    > promu...

    :)

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 16. Data: 2011-07-24 20:16:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Czyli jestes typowym burakiem cwaniakiem.

    Nie - jest myślącym człowiekiem, w przeciwieństwie do półmózgów którzy bez
    powodu stoją w korku blokując drogę.

    >A czemu jest kolejka?

    Bo zgromadziło się kilku debili i postanowili ją rozdmuchać.

  • 17. Data: 2011-07-24 20:27:12
    Od: Czesławek <c...@o...wytnij.pl>

    W dniu 2011-07-24 19:14, to pisze:
    > Zamierzasz popełnić przestępstwo, a właściwie dwa?

    Nic nie zamierzam :-] czekam po prostu na łut mojego szczęścia.
    Akurat ktoś dalej wpisał miejsce gdzie często czekam na ten łut :-)

    Czesławek

  • 18. Data: 2011-07-24 20:36:08
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    wiadomości news:j0hnih$dd4$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nie - jest myślącym człowiekiem, w przeciwieństwie do półmózgów którzy bez
    > powodu stoją w korku blokując drogę.

    kolejny, któy nie widzi różnicy między pasem do jazdy w konkrektnym
    kierunku, a kończącym sie pasie, któro można wykorzystać na całej jego
    długości..

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 19. Data: 2011-07-24 20:38:58
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    > :)

    he, jutro tam jadę na tydzień, ale na miejscu poruszam się na blachach
    ZSW, wiec nie będę kombinował (naklejek na szybie nie sprawdzają:) )

  • 20. Data: 2011-07-24 22:07:39
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2011-07-24 16:01, Andrzej Lawa pisze:

    > "Kolejki" do skrętu robią się z jakiegoś powodu i jak nie masz 100%
    > pewności, że nie trafisz na sytuację, w której możesz bezpiecznie i bez
    > blokowania komuś drogi "pocwaniakować", a mimo to cwaniakujesz - jesteś
    > złamasem i tyle.

    Są jeszcze sytuacje, kiedyś jesteś nietutejszy, znaków poziomych (i
    przed skrzyżowaniem) nie widać i nie wiadomo na którym pasie się
    ustawić. :) I ta niezręczność, gdy zjechać na właściwy pas się nie da,
    bo wszyscy stoją jeden za drugim, a za Tobą chcą jechać... ;)
    Ostatnio przerabiałem coś podobnego we Wrocławiu i oczywiście w nagrodę,
    mimo GPSa na szybie i obcej rejestracji, zgodnie z Polską gościnnością i
    kulturą na drodze, dostałem długiego klaksona... :)

    PS Oczywiście problemu nie ma, gdy skręcamy, wtedy bezpiecznie wystarczy
    ustawić się na skrajnym pasie...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.