  • 1. Data: 2011-07-24 13:13:20
    Temat: Warszawa ---> Hel - jak jechać (a w szczególności - gdzie wjechać na A1/S6)?
    Od: "Latet" <s...@s...pl>

    Witam,

    Jak się teraz najsensowniej jedzie na trasie Warszawa-->Hel?
    Planuję zacząć klasycznie: Płońsk, Mława, Nidzica, Ostróda... A co dalej?
    Kiedyś jechałbym na Elbląg , potem Malbork, Tczew, Pruszcz Gdański i dopiero
    przed samym Pruszczem na S6.

    Ale teraz chyba jest tam już jakiś odcinek A1, prawda?

    W którym miejscu wjechać na A1? Czy jechać z Malborka prosto na zachód, nie
    skręcać na Tczew i czy wtedy koło Swarożyna da się wjechać na A1?

    A może w ogóle już z Ostródy odbić mocno na zachód i jechać w kierunku
    Grudziądza i za Grudziądzem wjechać na A1 (o ile już tam się da?).

    Dziękuję,

    latet

  • 2. Data: 2011-07-24 18:26:38
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > Planuję zacząć klasycznie: Płońsk, Mława, Nidzica, Ostróda... A co dalej?
    > Kiedyś jechałbym na Elbląg , potem Malbork, Tczew, Pruszcz Gdański i

    i tak jedź
    dalej na Gdańsk, Gdynię, Redę, Władka i na Hel
    nic sie nie zmieniło
    na A1 to trochę inaczej by trzeba było zacząć
    pzdr
    GL

  • 3. Data: 2011-07-24 23:22:21
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-24, Latet <s...@s...pl> wrote:
> [...]
    >
    > A może w ogóle już z Ostródy odbić mocno na zachód i jechać w kierunku
    > Grudziądza i za Grudziądzem wjechać na A1 (o ile już tam się da?).

    Wawa->Płońsk->A1 dowolną metodą. (Ja preferuję
    Sierpc->Rypin->Golub-Dobrzyń->Wąbrzeźno->Grudziądz, część znajomych woli
    Płońsk->Toruń->A1) Siódemka to zło.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 4. Data: 2011-08-12 08:42:39
    Od: "Latet" <s...@s...pl>

    > Wawa->Płońsk->A1 dowolną metodą. (Ja preferuję
    > Sierpc->Rypin->Golub-Dobrzyń->Wąbrzeźno->Grudziądz, część znajomych woli
    > Płońsk->Toruń->A1) Siódemka to zło.

    A gdzie się obecnie zaczyna A1? Czy już koło Torunia i nie trzeba w niego
    wjeżdżać?

    P.S. Pytam po fakcie - jechałem "siódemką" i faktycznie... jeden wielki plac
    budowy.
    P.S.2. Ile kosztuje jazda A1 autem osobowym na całej jej obecnej długości?

    latet