  • 31. Data: 2011-07-25 12:37:36
    Temat: Re: w Polsce to typowy manewr
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-25 11:15, Meehoo pisze:

    > Piszecie zapewne o Kunickiego ;-). Teraz przynajmniej jest bezpiecznie! ;-)

    Tam nawet kapelusz z nastawieniem "nie śpieszy mi się, nie muszę
    zmieniać pasów, jadę najwolniejszym" ma przejebane ;) Slalom
    gigant. Miejscowi wiedzą "dużo wcześniej" jak się ustawić, a ty
    ... módl się, żebyś nie miał leasingowej blachy z W na początku,
    bo wówczas zmiana pasa to po prostu otwarta walka na zasadzie,
    pierdolę, mam OC+AC niech się dzieje wola debila za mną, albo
    chce lakierować, albo nie ;)

    Jeżdżę tamtędy często i też się jeszcze nie nauczyłem układu toru ;)

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 32. Data: 2011-07-25 17:37:56
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    colin wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=pyxiBMftZBw

    http://www.youtube.com/watch?v=XDrbiSkQvc0

    slyszalem, ze tirowcy czasem robia takie rzeczy, ale ze panda?
    ludzie...

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl