  • 21. Data: 2011-07-24 22:15:56
    Temat: Re: w Polsce to typowy manewr
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.07.2011 22:07, Dykus pisze:

    > Są jeszcze sytuacje, kiedyś jesteś nietutejszy, znaków poziomych (i
    > przed skrzyżowaniem) nie widać i nie wiadomo na którym pasie się
    > ustawić. :)

    Jansa sprawa - aj się odnosiłem do celowego działania, a nie "zabłądzenia".

  • 22. Data: 2011-07-25 00:54:16
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-24 22:07, Dykus pisze:

    > Są jeszcze sytuacje, kiedyś jesteś nietutejszy, znaków poziomych
    > (i przed skrzyżowaniem) nie widać i nie wiadomo na którym pasie
    > się ustawić. :)

    Uwaga: daję przykład:

    Jedź 1 raz z wawy do przemyśla przez lublin. Przeciętny turysta
    się potnie w zakresie zmiany pasów :)

    > Polską gościnnością i kulturą na drodze, dostałem długiego
    > klaksona... :)

    Współczuję. Ale wiedz, że są miasta, gdzie będziesz wzięty za
    jeszcze większego huja. Są takie wioski, które nie wierzą w to,
    że życie jest jeszcze bardziej wieśniacze ;)

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 23. Data: 2011-07-25 07:38:31
    Od: "colin" <c...@i...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=pyxiBMftZBw

  • 24. Data: 2011-07-25 09:53:45
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-07-24 15:17, Tomek pisze:
> [...]
    -1

    > sam tak robię, zamiast stać i przedłużać kolejkę, jadę wolnym pasem i
    > wbijam się z przodu, nikogo nie blokując, dokładnie tak samo jak
    > motocykle, w czym problem?

    Zasadniczo w niczym, ale zgodnie z tym obrazkiem jesteś dziurą w dupie.

    A.

  • 25. Data: 2011-07-25 10:04:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Zasadniczo w niczym, ale zgodnie z tym obrazkiem jesteś dziurą w dupie.

    Nie obejrzałem obrazka, on pisał o jeździe pasem dla innego kierunku?
    No to cofam co wcześniej dopisałem.

  • 26. Data: 2011-07-25 10:05:46
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Uwaga: daję przykład:
    > Jedź 1 raz z wawy do przemyśla przez lublin. Przeciętny turysta się
    > potnie w zakresie zmiany pasów :)

    Pierwszy raz? Ja tamtędy jeżdżę parę razy w roku i zawsze mam
    wątpliwości czy to już na pewno trzeba zmienić pas ;) Przed remontem tak
    nie było, jakiś debil to zaprojektował...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 27. Data: 2011-07-25 11:15:10
    Od: Meehoo <m...@P...pl>

    Dnia Mon, 25 Jul 2011 10:05:46 +0200, DoQ napisał(a):

    > Pierwszy raz? Ja tamtędy jeżdżę parę razy w roku i zawsze mam
    > wątpliwości czy to już na pewno trzeba zmienić pas ;) Przed remontem tak
    > nie było, jakiś debil to zaprojektował...

    Piszecie zapewne o Kunickiego ;-). Teraz przynajmniej jest bezpiecznie! ;-)

    Pzdr

    --
    Meehoo

  • 28. Data: 2011-07-25 11:28:57
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-07-2011 11:15, Meehoo pisze:

    > Piszecie zapewne o Kunickiego ;-). Teraz przynajmniej jest bezpiecznie! ;-)

    Dokładnie, Kunickiego.
    Nie znoszę tamtędy jeździć, a odcinek Lublin->Biłgoraj(na Przemyśl)
    całkowicie mnie dobija - zwłaszcza tuż po zimie...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 29. Data: 2011-07-25 11:44:11
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    AZ wrote:

    > Czyli jestes typowym burakiem cwaniakiem. A czemu jest kolejka? Bo takie
    > madre glowy jak Ty pakuja sie na poczatku. Referencyjny przyklad most
    > Grota w Wawie pas na Modlinska - stoi od poczatku mostu bo drogowe
    > buraki pakuja sie na samym poczatku.

    To miejsce znane i "lubiane". Ale w takich miejscach powinno się po prostu
    oznakować z dużym wyprzedzeniem który pas skręca a który idzie prosto.

    pzdr
    \SK

  • 30. Data: 2011-07-25 12:19:47
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/07/2011 14:39, Andrzej Lawa wrote:

    > Motocykl faktycznie nikogo (raczej) nie zablokuje.
    >
    > Ale jakbyś popatrzył na ten obrazek i spróbował POMYŚLEĆ (tak, wiem, dla
    > takich jak ty to trudne) to byś zauważył, że nie da się "pocwaniaczyć"
    > bez zablokowania - zaraz za zakrętem jest korek!

    Kiedy właśnie o to się rozchodzi - nie myślą, tylko cwaniaczą.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil