eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyvw polo 6n2 2000r 1.4 tdi problem z biegamiRe: vw polo 6n2 2000r 1.4 tdi problem z biegami
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.dca.gigane
    ws.com!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.c
    om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b
    -01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 04 Mar 2011 00:46:51 +0100
    From: s2p <s...@o...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: vw polo 6n2 2000r 1.4 tdi problem z biegami
    References: <4d69a385$0$2440$65785112@news.neostrada.pl> <ike51i$u38$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <ike51i$u38$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 110303-1, 2011-03-03), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 29
    Message-ID: <4d70284f$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.2.39
    X-Trace: 1299195984 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2440 83.27.2.39:11087
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2354647
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-02-27 19:26, Grzegorz pisze:
    > Hello s2p !:
    >
    >> 4.Co zrobić żeby Pan za mną podczas mojej redukcji z 4 na 3 nie musiał
    >> naciskać hebelka, klaksonu jednocześnie doświetlając długimi mojego
    >> zadka?!
    >
    > Dodać gazu, aby obroty silnika wzrosły ???? Albo redukcja z tzw.
    > "międzygazem" ???
    >
    > Ale żarty na bok. Albo masz wyrąbany synchronizator i wtedy tylko mała
    > wymiana albo sprzęgło nie wyłącza do końca. Jest jeszcze niewielka
    > szansa, że mechanizm blokady włączenia dwóch biegów na raz szwankuje
    > bądź regulacja cięgien.
    >
    > Aha - a jak się przełączają na postoju z wyłączonym oraz z włączonym
    > silnikiem ???
    >
    > HTH

    Na postoju i ze zgaszonym silnikiem 1na2na3na4na5 i z powrotem
    5na4na3na2na1 działa bez problemu

    Problem pojawia się kiedy jedzie się chodź by z 30 na godzinę na 4 i
    chce się zredukować odrazu na 3, nie ma takiej opcji.Trzeba najpierw z 4
    biegu drążek dać na 2 bieg a póżniej na 3.


    Synchronizator?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: