-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.dca.gigane
ws.com!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.c
om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b
-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 04 Mar 2011 00:46:51 +0100
From: s2p <s...@o...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: vw polo 6n2 2000r 1.4 tdi problem z biegami
References: <4d69a385$0$2440$65785112@news.neostrada.pl> <ike51i$u38$1@news.onet.pl>
In-Reply-To: <ike51i$u38$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 110303-1, 2011-03-03), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 29
Message-ID: <4d70284f$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.2.39
X-Trace: 1299195984 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2440 83.27.2.39:11087
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2354647
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-02-27 19:26, Grzegorz pisze:
> Hello s2p !:
>
>> 4.Co zrobić żeby Pan za mną podczas mojej redukcji z 4 na 3 nie musiał
>> naciskać hebelka, klaksonu jednocześnie doświetlając długimi mojego
>> zadka?!
>
> Dodać gazu, aby obroty silnika wzrosły ???? Albo redukcja z tzw.
> "międzygazem" ???
>
> Ale żarty na bok. Albo masz wyrąbany synchronizator i wtedy tylko mała
> wymiana albo sprzęgło nie wyłącza do końca. Jest jeszcze niewielka
> szansa, że mechanizm blokady włączenia dwóch biegów na raz szwankuje
> bądź regulacja cięgien.
>
> Aha - a jak się przełączają na postoju z wyłączonym oraz z włączonym
> silnikiem ???
>
> HTH
Na postoju i ze zgaszonym silnikiem 1na2na3na4na5 i z powrotem
5na4na3na2na1 działa bez problemu
Problem pojawia się kiedy jedzie się chodź by z 30 na godzinę na 4 i
chce się zredukować odrazu na 3, nie ma takiej opcji.Trzeba najpierw z 4
biegu drążek dać na 2 bieg a póżniej na 3.
Synchronizator?
Następne wpisy z tego wątku
- 08.03.11 10:08 Grzegorz
- 08.03.11 11:43 Czarek Daniluk
- 08.03.11 20:12 Grzegorz
- 08.03.11 21:41 Czarek Daniluk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-12-04 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-04 Czy policjantów należy ROZBROIĆ?
- 2024-12-03 Tymoteusz Sz.
- 2024-12-03 Re: Prezydent ułaskawia: Prezydent USA Biden (D) ułaskawia syna własnego
- 2024-12-03 Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- 2024-12-03 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-03 Praktyczny test GPS...
- 2024-12-02 Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- 2024-12-02 Akumulator do Hyundai
- 2024-12-02 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-12-02 Poznań => Technical Artist <=
- 2024-12-02 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-02 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-02 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-02 Białystok => Delphi Programmer <=