-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.dca.gigane
ws.com!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.c
om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b
-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 04 Mar 2011 00:46:51 +0100
From: s2p <s...@o...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: vw polo 6n2 2000r 1.4 tdi problem z biegami
References: <4d69a385$0$2440$65785112@news.neostrada.pl> <ike51i$u38$1@news.onet.pl>
In-Reply-To: <ike51i$u38$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 110303-1, 2011-03-03), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 29
Message-ID: <4d70284f$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.2.39
X-Trace: 1299195984 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2440 83.27.2.39:11087
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2354647
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-02-27 19:26, Grzegorz pisze:
> Hello s2p !:
>
>> 4.Co zrobić żeby Pan za mną podczas mojej redukcji z 4 na 3 nie musiał
>> naciskać hebelka, klaksonu jednocześnie doświetlając długimi mojego
>> zadka?!
>
> Dodać gazu, aby obroty silnika wzrosły ???? Albo redukcja z tzw.
> "międzygazem" ???
>
> Ale żarty na bok. Albo masz wyrąbany synchronizator i wtedy tylko mała
> wymiana albo sprzęgło nie wyłącza do końca. Jest jeszcze niewielka
> szansa, że mechanizm blokady włączenia dwóch biegów na raz szwankuje
> bądź regulacja cięgien.
>
> Aha - a jak się przełączają na postoju z wyłączonym oraz z włączonym
> silnikiem ???
>
> HTH
Na postoju i ze zgaszonym silnikiem 1na2na3na4na5 i z powrotem
5na4na3na2na1 działa bez problemu
Problem pojawia się kiedy jedzie się chodź by z 30 na godzinę na 4 i
chce się zredukować odrazu na 3, nie ma takiej opcji.Trzeba najpierw z 4
biegu drążek dać na 2 bieg a póżniej na 3.
Synchronizator?
Następne wpisy z tego wątku
- 08.03.11 10:08 Grzegorz
- 08.03.11 11:43 Czarek Daniluk
- 08.03.11 20:12 Grzegorz
- 08.03.11 21:41 Czarek Daniluk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
- W-wa naklejki wjazd do centrum
- 1250 euro za rezygnacje z posiadania samochodu
- poszedł na czerwonym i uderzył w motur
- Tesla to wóz dla mnie
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
Najnowsze wątki
- 2024-07-02 Realme 7 Na co zmienić?
- 2024-06-27 Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-07-02 znalazłem samochód ;)
- 2024-07-02 Pierwszeństwo łamane
- 2024-07-02 zamek
- 2024-07-02 Akumulatory VRLA
- 2024-07-03 Białystok => Inżynier DevOps Conexa First (Kontraktor) <=
- 2024-07-03 MĂźnchen => Test Development Engineer (m/w/d) <=
- 2024-07-03 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-07-03 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-07-02 Kraków => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-07-02 Poznań => Senior React Native Developer <=
- 2024-07-02 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=
- 2024-07-02 Warszawa => Fullastack (Java) Developer <=
- 2024-07-02 reparacje