-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!b
order3.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx
01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.
neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
il
Date: Mon, 22 Nov 2010 22:40:29 +0100
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Thunderbird/3.1.6
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [vectra a] spadek mocy
References: <icdmbm$fgh$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <icdmbm$fgh$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 30
Message-ID: <4ceae34c$0$22809$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.161.250
X-Trace: 1290462028 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22809 83.25.161.250:17460
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2327650
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-11-22 13:06, butterfly pisze:
> Witam
> Od jakiegoś czasu obserwuję wyczuwalny spadek mocy. Zapewne NIE jest to
> związane z paliwem, filtrami itd gdyż zostały one wymienione a spadek
> mocy obserwuję zarówno podczas jazdy na gazie jak i na benzynie.
> Wwymieniłem kable, świece i tłumiki (środkowy i końcowy). Zawór EGR -
> zaślepiony. Ciśnienie na cylindrach jednakowe - ok 14.
> Gdzie szukać przyczyn?.
W tym modelu to chyba lubi paść czujnik położenia przepustnicy - w
niektórych silnikach dostępny osobno, w niektórych razem z przepustnicą,
ale nie pamiętam jak się wtedy zachowuje check engine.
Jeżeli chodzi o sondę, to ta raczej daje efekty jak silnik pracuje na
biegu jałowym, albo pod stałym obciążeniem.
Jeżeli byłby to problem adaptacji spowodowany uszkodzeniem sondy, to
przy takich silnych objawach check engine raczej zapaliłby się na stałe.
Adaptacje pewnie też się da skasować odłączając na pół godziny akumulator.
Zacząłbym od sprawdzenia czy rozrząd się nie przestawił.
A potem sprawność układu mierzącego ilość powietrza przez sprawdzenie
AFR na stacji diagnostycznej - wtedy podejrzane są czujnik położenia
przepustnicy, czujnik podciśnienia w kolektorze i czujnik temperatury
powietrza (jeżeli jest).
Z układu WN została Ci jeszcze cewka - ale to by raczej objawiało się
niepaleniem na wszystkie cylindry i byłoby słychać.
Bo reszta już jest zdublowana w instalacji LPG.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Nieparzyste dmuchanie
- 2024-10-03 Prognozowanie zużycia energii przez PGE?
- 2024-10-03 Re: Drugi ekran na Androidzie
- 2024-10-03 sprawiedliwosc nierychliwa
- 2024-10-03 zloto
- 2024-10-03 Odkurzacz mnie bije :(
- 2024-10-03 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-03 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-10-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-10-03 Leszczyna nie zna prawa?
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=