eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[vectra a] spadek mocyRe: [vectra a] spadek mocy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!b
    order3.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx
    01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.
    neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
    il
    Date: Mon, 22 Nov 2010 22:40:29 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
    Thunderbird/3.1.6
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [vectra a] spadek mocy
    References: <icdmbm$fgh$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <icdmbm$fgh$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 30
    Message-ID: <4ceae34c$0$22809$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.161.250
    X-Trace: 1290462028 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22809 83.25.161.250:17460
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2327650
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-11-22 13:06, butterfly pisze:
    > Witam
    > Od jakiegoś czasu obserwuję wyczuwalny spadek mocy. Zapewne NIE jest to
    > związane z paliwem, filtrami itd gdyż zostały one wymienione a spadek
    > mocy obserwuję zarówno podczas jazdy na gazie jak i na benzynie.
    > Wwymieniłem kable, świece i tłumiki (środkowy i końcowy). Zawór EGR -
    > zaślepiony. Ciśnienie na cylindrach jednakowe - ok 14.
    > Gdzie szukać przyczyn?.

    W tym modelu to chyba lubi paść czujnik położenia przepustnicy - w
    niektórych silnikach dostępny osobno, w niektórych razem z przepustnicą,
    ale nie pamiętam jak się wtedy zachowuje check engine.

    Jeżeli chodzi o sondę, to ta raczej daje efekty jak silnik pracuje na
    biegu jałowym, albo pod stałym obciążeniem.
    Jeżeli byłby to problem adaptacji spowodowany uszkodzeniem sondy, to
    przy takich silnych objawach check engine raczej zapaliłby się na stałe.
    Adaptacje pewnie też się da skasować odłączając na pół godziny akumulator.

    Zacząłbym od sprawdzenia czy rozrząd się nie przestawił.

    A potem sprawność układu mierzącego ilość powietrza przez sprawdzenie
    AFR na stacji diagnostycznej - wtedy podejrzane są czujnik położenia
    przepustnicy, czujnik podciśnienia w kolektorze i czujnik temperatury
    powietrza (jeżeli jest).

    Z układu WN została Ci jeszcze cewka - ale to by raczej objawiało się
    niepaleniem na wszystkie cylindry i byłoby słychać.

    Bo reszta już jest zdublowana w instalacji LPG.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: